اخبار روز

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش ذائقه معلمان را شیرین کرد


به گفته پی ام آپ، وزیر آموزش و پرورش گفت: دریافت پول اجباری برای توزیع کارنامه دانش آموزی تخلف است.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان و فرهنگیان تهران که امروز در باشگاه ورزشی امام رضا (ع) برگزار شد، درباره الزام دریافت وجه تحویل از دانش آموز گفت. کارنامه در برخی از مدارس، این قطعا یک اشتباه است. از خانواده ها می خواهم اگر می توانند به مدرسه کمک کنند اما هیچ مدیری حق چنین کاری را ندارد و قطعا تخلف است.

وی درباره جابجایی معلمان نیز گفت: در نقل و انتقالات اولویت کلاس درس است; اگر کلاس خالی نباشد، همه همکاری های لازم را انجام می دهیم، اما اگر قرار است کلاس خالی شود، معلم باید در کلاس باشد.

امسال انتقال به تهران انجام می شود

صحرایی افزود: امسال دو تغییر جدی در نقل و انتقالات داشتیم. اول اینکه به استان ها اختیار دادیم که خودشان کار را انجام دهند و دوم اینکه به دلیل نیاز شدید تهران و مازاد برخی مناطق، انتقال به کلانشهر انجام می شود و به تبع آن امسال واگذاری را خواهیم داشت. به تهران و چند کلانشهر.

وزیر آموزش و پرورش درباره بازی های تولید شده در تهران گفت: این بازی ها باید به مدرسه آورده شود و بچه ها در اوقات تفریح ​​با آن ها آشنا شوند. یکی از کارهای مهم تبدیل این رویداد به سخنرانی است، یعنی اگر در سطح وسیع در تهران اتفاق بیفتد و استان های دیگر فرهنگ تهران را بپذیرند.

وی تصریح کرد: هر بار که کودکی شاد را می بینم با تمام وجود خوشحال می شوم و هر بار که او را غمگین می بینم با تمام وجودم ناراحت می شوم. امیدوارم شادی شریک زندگی این بچه ها باشد.

صحرایی افزود: از سازمان پژوهش بازدید کردم و گفتم هر درس باید یک وظیفه تعاملی داشته باشد تا بچه ها برای زندگی آماده شوند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا