اخبار روز

خبر خوش صولت مرتضوی از مستمری مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی


به گزارش مانیبان، وزیر رفاه اجتماعی گفت: مستمری مستمری بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دولت سیزدهم 180 درصد به صورت ریالی افزایش یافت.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با همکاری قوه قضائیه 100 میلیارد تومان از اموال صندوق های بازنشستگی که اشخاص حقیقی و حقوقی بر عهده داشتند، برداشت شد.

سولت مرتضوی در پایان نشست هیات دولت با خبرنگاران گفت: با همکاری قوه قضائیه 100 میلیارد تومان از اموال صندوق های بازنشستگی برگشت داده شده است.

مستمری مستمری بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دولت سیزدهم 180 درصد به صورت ریالی افزایش یافت.

با همکاری قوه قضائیه 100 هزار میلیارد تومب از املاک صندوق بازنشستگی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در اختیار گرفته شده بود مسترد شد و تعداد قابل توجهی از اموال با حکم قضایی مسترد شد و 100 هزار میلیارد تومان رای به نفع گرفتیم. از صندوق های بازنشستگی

این اظهارات وزیر رفاه اجتماعی روز چهارشنبه سوم خرداد در حاشیه جلسه هیات دولت بیان شد.

مستمری مستمری بگیران سازمان های بهزیستی مرتبط با خرداد در ماه 1403 و از ساعت 24 دوشنبه بیست و یکم به حساب مشمولان نهایی (در مورد سرپرست خانوار) ​​واریز می شود. خرداد ماه قابل جابجایی است.

این آگهی می گوید:

با توجه به اجرای بند «2» تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 مبنی بر واریز مستمری مشمولان کمک اجتماعی مستقیماً به حساب ذی نفع نهایی (حسب مورد سرپرست خانواده) مبالغ مستمری براساس شماره شناسایی ملی اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی کشور از 24 روز دوشنبه بیست و یکم به حساب مشمولان این سازمان واریز می شود. خرداد ماه قابل جابجایی است.

لازم به ذکر است مطابق با اجرای بند مذکور مستمری مشمولان کمیته امداد به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و از طریق آن سازمان در حساب های ذینفعان تحت پوشش.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا