مادرخوانده یک درام ترکی خانوادگی محصول 2023 است که Hazal Filiz Küçükköse, Kutsi, Asli Tandogan, and Ezgi Senler به عنوان بازیگران اصلی نقش آفرینی می کنند. و اولین قسمت آن در 19 ژوئن 2023 در Atv منتشر شد.

اسم اصلی Üvey Anne
اسم انگلیسی Step Mother
ژانر Family drama
بازیگران Hazal Filiz Küçükköse, Kutsi, Asli Tandogan, Ezgi Senler
دوره پخش تلویزیونی (19 June 2023-)
اپیزودها Telecasting
شبکه TELCAST atv
کارگردان Guzide Balci and Yasemin Türkmenli
تهيه كننده Hakan Eren
فیلمنامه نویس Yasemin Kirbas and Hülya Vural

داستان مادر خوانده:

فاروک (کوتسی) که پدر 3 فرزند است و همسرش به دلیل ابتلا به سرطان در بستر مرگ است و در بیمارستانی در لندن بستری شده است، وقتی متوجه می شود که پزشکان نیز نتوانسته اند او را نجات دهند، دلش شکسته و تصمیم می گیرد که او را ببرد. همسرش به خانه برگشت تا خانواده اش را ملاقات کند، اما در راه خانه پس از ترخیص از بیمارستان، همسرش روحش را در نزدیکی خانه شان از دست می دهد و فرزندانشان آخرین بار نتوانستند مادرشان را ببینند و وقتی فاروک مرگ همسرش را در دستانش می بیند. دلش می سوزد و نمی تواند شرایط را باور کند و همسرش را به بیمارستان برمیگرداند.

خبر خوش برای عاشقان سریال درام ترکیه ای: مجموعه تلویزیونی مادرخوانده (Üvey Anne) منتشر می شود!/ آشنایی با بازیگران و سناریوی این فیلم/عکس

همسر فاروک بانویی زیبا و مهربان بود و برای مرگ خیلی جوان بود و فاروک بی قید و شرط او را دوست دارد به همین دلیل فاروک نمی توانست این درد را تحمل کند و به گریه ادامه می داد و خانواده اش را که برای استقبال از او آماده می کردند خبر می داد و آنها نیز بسیار احساساتی می شوند. و 3 فرزند فاروک صبح منتظر آمدن مادرشان بودند و وقتی متوجه شدند که او دیگر نیست، نمی توانند درد را تحمل کنند. اومر پسری 5 ساله است که دلش برای مادرش بسیار تنگ شده و مدام از خواهرانش می‌پرسد که چه زمانی مادرش به خانه برمی‌گردد. ناز فرزند دوم فاروک است و نمی‌توانست مرگ مادرش را بپذیرد و از اینکه حتی دفعه قبل نتوانسته بود مادرش را ملاقات کند، ناراحت است. نیسان (ازگی سنلر) بزرگتر از 3 است و هر دو خواهر و برادر را اداره می کند، او گریه نمی کند زیرا باید از خواهر و برادرش مراقبت می کرد. همه خانواده به نوعی سعی می کنند خود را کنترل کنند.

وارد شدن یک شخص جدید سراپ (Hazal Filiz Küçükköse) که فرزند خدمتکار آنها است، خانواده فاروک از او حمایت کردند تا درس بخواند و به او کار را در شرکت خود دادند اما او از آنها تشکر نمی کند و نیت او نیز برای آن خانواده مناسب نیست. اما او در مقابل آنها وانمود می کند که خوب است و اومر فرزند فاروک از او خوشش می آید و بعد از مراسم ختم، فردای آن روز فاروک تصمیم می گیرد با فرزندانش به خانه خود در استانبول برگردد. سپس خانواده فاروک از او می پرسند که آیا او می تواند از پس بچه ها بربیاید؟ در آن زمان مادر سراپ می گوید که سراپ آنها را اداره می کند. سپس سراپ نیز با آن موافقت می کند و برنامه (مادر، دختر) این است که فاروک را وادار به ازدواج با سراپ کند تا آنگاه تمام ثروت و قدرت خانواده را به دست آورد.

فاروک، 3 فرزندش و سراپ به خانه خود در استانبول برمی‌گردند و از آنجا سراپ وانمود می‌کند که خوب است تا دل فرزندان فاروک را به دست آورد و فاروک را به سمت او اغوا کند و سعی کند به هر قیمتی با او ازدواج کند.

مادر خوانده، داستان خانواده‌ای است که دوست‌داشتنی‌ترین فرد خود را از دست داده‌اند و با درد آن کنار می‌آیند و سعی می‌کنند از آن خلاص شوند، اما به هر حال یک فرد اشتباه وارد خانواده می‌شود و تلاش می‌کند اتحاد خانواده‌شان را به هم بزند. آیا سراپ می‌تواند نامادری فرزندان فاروک شود؟ آیا فاروک و فرزندانش با نیت واقعی سراپ آشنا خواهند شد؟ آیا نیسان می تواند خانواده اش را از دست سراپ نجات دهد؟

خبر خوش برای عاشقان سریال درام ترکیه ای: مجموعه تلویزیونی مادرخوانده (Üvey Anne) منتشر می شود!/ آشنایی با بازیگران و سناریوی این فیلم/عکس

کجا می توان درام ترکی مادر خوانده (Üvey Anne) را با زیرنویس انگلیسی تماشا کرد:

برای تماشای درام ترکی Üvey Anne با زیرنویس انگلیسی در گوگل “Üvey Anne Episodes in English subtitles” را جستجو کنید و به نتیجه خواهید رسید. و همچنین می توانید آن را در یوتیوب به زبان ترکی با eng sub تماشا کنید.

اووی آن بازیگران:

Hazal Filiz Küçükköse – Serap Kutlu

Kutsi – Faruk Gencer

Asli Tandogan – Ipek Zengin

Ezgi Senler – Nisan Gencer

Hakan Eratik – Mete Sönmez

Bengü Ergin – Efsun Gencer

Emin Günenç – Cem Öztürk

Nehir Gökdemir – Naz Gencer

Emir Kaan Özkan – Ömer Gencer

Mihriban Er – Hayriye

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *