به گزارش مانیبان، صولت مرتضوی در نشست خبری با بیان اینکه در این دولت فرخنده کارهای خوبی انجام شد و موانع شکسته شد، اظهار کرد: اوراق پرداخت شد و با هماهنگی خوب با بانک مرکزی، این 20 هزار همت به نقد تبدیل شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای یکسان سازی حقوق مستمری بگیران تمهیدات لازم برای پرداخت ملی اندیشیده شده و بر مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز نظارت داریم.

وی افزود: حدود 2.5 میلیون شغل در کشور ایجاد شده است. در حوزه رفاه اجتماعی باید گفت که وقتی صحبت از ابربدهکاران می شد تصور می شد که برخی از بدهکاران از بخش خصوصی هستند اما این را باید با کمال تاسف بگویم. یکی از فوق بدهکاران سازمان تامین اجتماعی بود. بیش از 200 درخواست دریافت صندوق تامین اجتماعی به بانک ها پرداخت شد.

مرتضوی بیان کرد: از جمله اقدامات، تحویل سبد غذایی رایگان به 135 کودک از 131 کودک مبتلا به سوء تغذیه و تحویل بسته به مادران شیرده بود. از زمانی که دولت سیزدهم را برعهده گرفتیم، آیت الله رئیسی دستور معرفی کلابرگ را دادند که در دهه فجر برای حدود 60 میلیون نفر که نماینده حدود 20 میلیون خانوار است، بدون صف اجرا شد. همچنین در دولت سیزدهم زنان و زنان خانه دار بیمه شدند. از این حیث از جمله دستاوردهای این دولت در دوران مسئولیت خود است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اصلاح صندوق های بازنشستگی و خروج 26 شرکت زیرمجموعه شرکت های زیان ده از دیگر اقدامات بود. 47208 منزل به مددجویان بخش پشتیبانی تحویل داده شد. تقریباً از ابتدای این دولت، مستمری بگیران 180 درصد افزایش یافته اند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما