اخبار روز

خبر خوب برای افرادی که می خواهند وام بگیرند!

به گزارش پی ام آپ، محمدرضا فرزین وی در پاسخ به سئوال ایسنا درباره سختگیری برخی بانک ها برای اعطای قبوض خرد در حوزه ضمانت نامه های بانکی، اظهار کرد: قبوض خرد بیش از یک ضامن نیاز ندارد، هرچند در هفته های اخیر گزارش هایی مبنی بر اینکه برخی بانک ها بیشتر از متقاضیان مطالبه می کنند دریافت کرده ایم. 2-3 ضمانت نامه، پس قاطعانه تاکید می کنیم که هیچ بانکی حق درخواست بیش از یک ضامن برای اعطای تسهیلات خرد به مردم را ندارد و به همین دلیل باید بیش از یک ضامن بخواهند، اما بانک ها این کار را نکنند. و اگر بتوانیم مؤسسات تضمینی را توسعه دهیم و مؤسسه ای ایجاد کنیم که کار ضمانت را انجام دهد، دیگر نیازی به ضامن نیست.

مدیر عامل بانک مرکزی وی با بیان اینکه تلاش می کنیم بیشتر منابع بانک ها را برای پرداخت تاسیسات خرد به بنگاه ها تخصیص دهیم، ادامه داد: برای تاسیسات خرد برنامه ریزی های گسترده ای داریم و اگر بسیاری از مشاغل یا مشاغل خانگی با تسهیلات کمتر از 100 میلیون نفر باشند. تومان، ایجاد اشتغال و حتی محصول خود را صادر کنید، این نشان می دهد پول بانک ها در این زمینه با برکت ترین مکان به دنبال گسترش تسهیلات پرداخت هستند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا