اخبار روز

خبر خوب برای پرسپولیسی ها!/بالاخره بیرانوند راهی باشگاه پرسپولیس شد.

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، صبح امروز (چهارشنبه) علیرضا بیرانوند با باشگاه استقلال برای عقد قرارداد به توافق رسید و این خبر به گوش برخی از بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نیز رسید. به همین دلیل آنها وارد عمل شدند و با دروازه بان تیمشان صحبت کردند.

در ادامه این صحبت ها بیرانوند از تصمیم خود برای همکاری با آبی پوشان صرف نظر کرد و عملا قرارداد با استقلال را رد کرد. البته این وساطت برای دروازه بان پرسپولیس هم راضی کننده است چراکه فصل گذشته پنج میلیارد از مطالباتش دریافت کرد. ضمن اینکه مدافع سرخ پوشان حاضر شد امشب برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس برود.

بررسی ها حاکی از آن است که بیرانوند در این جلسه برای قرارداد جدید مذاکره خواهد کرد و به احتمال زیاد قرارداد جدید خود را به صورت رسمی امضا خواهد کرد.

گفتنی است علیرضا بیرانوند سه روز پیش به سازمان لیگ رفت و قرارداد همکاری خود با پرسپولیس را یک طرفه فسخ کرد. پس از آن با پیشنهاد همکاری با استقلال مواجه شد که واکنش مدیران و هواداران دو باشگاه مطرح پایتخت را در پی داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا