اخبار روز

خبر خوب برای همه سربازان؛ وام 150 میلیونی را از دست ندهید

وام مسکن | وام ۱۵۰ میلیون تومانی سربازی به افرادی که از سال ۱۳۹۶ خدمت سربازی خود را به پایان رسانده اند تعلق می گیرد. جزئیات بیشتر در مورد این وام را می توانید در زیر مشاهده کنید.

در سال 1403، افراد واجد شرایط می توانند در طول دوره های آموزشی آماده شده یا پس از اتمام آن، برای دریافت اعتبار «فاکسولدات» اقدام کنند. برای بهره مندی از این وام، متقاضیان باید خدمت خود را تکمیل کرده و گواهینامه مهارت های کسب شده را دریافت کرده باشند. این مهارت ها می تواند در زمینه هایی مانند فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات باشد.

وام خدمت سربازی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

همانطور که گفته شد این طرح فقط شامل سربازانی می شود که از سال 1396 خدمت سربازی خود را به پایان رسانده و دارای گواهینامه صلاحیت فنی از سازمان های معتبر یا فارغ التحصیلان موسسات عالی هستند. همچنین متقاضیان باید دارای ملیت ایرانی و کارت ملی هوشمند باشند.

پس از ثبت نام در سامانه سرباز ماهر و درخواست وام، بررسی های لازم انجام شده و در صورت احراز شرایط، وام به متقاضیان واجد شرایط تعلق می گیرد.

شرایط بازپرداخت وام 150 میلیون تومانی سربازان چیست؟

سازمان و موسسه خدمت سربازی ملاک دریافت فاند نیست و هر سرباز یا واجد شرایطی فارغ از وظیفه و سمت می تواند برای دریافت این وام اقدام کند. البته اختیار اعطای این 150 میلیون وام با استان هاست و هر استانی می تواند در مورد میزان و نوع وام به سربازان خود تصمیم بگیرد.

همچنین دریافت‌کنندگان این وام می‌توانند پس از یک سال تنفس، اقساط خود را طی ۷ سال یا ۸۴ ماه بازپرداخت کنند. نرخ کارمزد این وام بین 2 تا 4 درصد است. به این ترتیب وام گیرنده پس از دریافت تسهیلات 150 میلیون تومانی باید ماهانه مبلغ یک میلیون و 857 هزار تومان را به بانک پرداخت کند / تجارت نیوز

وام مسکن

300 میلیون وام رسالت

این اسناد شامل سفته، سیم کارت، اسناد ملکی، فیش دادگستری و … می باشد که در حال حاضر این تسهیلات توسط برخی بانک ها و موسسات اعتباری در شهرهای مختلف ارائه می شود.

وام یک روزه بانک رسالت با سفته

مبلغ وام: 100 میلیون تومان

مدت بازپرداخت: 36 ماه

رتبه اعتباری: A، B، C

نرخ سود وام: 2 تا 4 درصد.

در طرح صبا، بانک کارآفرین برای تعمیر و نوسازی املاک، خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می کند.

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته اند.

200 میلیون تومان وام تسهیلاتی مهر ایران

در طرح تسهیلات ترجیحی مهر در ایران می توانید با ایجاد حساب متوسط ​​با مدت زمان 3 تا 12 ماه تا سقف 200 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 5 سال وام دریافت کنید.


















بانک قرض الحسنه مهر ایران

امکانات ممتاز مهر ایران

4 درصد


این تسهیلات قرض الحسنه نام دارد و 4 درصد کارمزد دارد.

200 میلیون تومان

ضامن رسمی

دارد

وام



3 ماه


این ویژگی شما را ملزم می کند که یک حساب متوسط ​​بین 3 تا 12 ماه داشته باشید

ندارد

60 ماه

3,333,333 تومان



200,100,000 تومان



100000 تومان شامل: بایگانی و اعتبارسنجی



وام گیرنده به بانک بدهکار است یا چک نقدی دارد

وام مسکن

وام بیش از 50 میلیون با سود 4 درصد

معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مبلغ کمک در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر 50 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد در سال است که با بازپرداخت تا سقف در اختیار این متقاضیان قرار می گیرد. تا 5 سال

غلامرضا دوستی در جلسه هم اندیشی در خصوص ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج گفت: با توجه به افزایش، بخشی از مشکلات بیماران بی بضاعت و بیماران مبتلا به بیماری های خاص حل شود. در هزینه درمان و همچنین ماموریت و ماموریت جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام انسانی در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی از بیماران با پیگیری های انجام شده توسط سازمان داوطلبانه جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی برای پرداخت این بیماران نیازمند خواهد بود.خبر خوب برای همه سربازان؛ وام 150 میلیونی را از دست ندهید

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: از آنجایی که این وام به صورت جداگانه به استان ها پرداخت می شود، این جلسه به منظور انعکاس مشترک در زمینه ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای تسهیلات در آنجا است. به طور ویژه برای بیماران فقیر و ماهر سازماندهی شد تا بیماران نیازمند بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیمارانی که نیاز به استفاده از این تسهیلات دارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان ارائه کنند، افزود: مبلغ این تسهیلات با یک عدد این تسهیلات حداکثر 50 میلیون تومان است. به متقاضیان نرخ بهره سالانه چهار درصد با بازپرداخت حداکثر 5 سال تعلق می گیرد.

وی به مدارک مورد نیاز برای ورود به این مرکز اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید صورتحساب دارویی خود را مهر دریافت کنند. مهر قبض داروخانه یا بیمارستان را بر اساس هزینه های پزشکی لازم که باید توسط متقاضی پرداخت شود به همراه خلاصه پرونده بیمارستان ارائه کنید.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط متقاضیان، مراحل پشتیبانی و برنامه ریزی در کمیته اعتباری مربوطه انجام و افراد واجد شرایط به بانک عملیاتی معرفی خواهند شد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت نام در سامانه سخا و داوطلبان، مددکاران و جوانان داوطلب هلال احمر این استان و خانواده های محترم آنان که نیازمند هزینه های درمانی و درمانی هستند. در خط مقدم این طرح قرار دارند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا