اخبار روز

خبر خوب برای سربازان غایب؛ لطفا کارت خدمات خود را لغو کنید!

معاون منابع انسانی سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: سربازانی که بیش از هشت سال غیبت در استان کردستان دارند با شرکت در طرح انصار کارت پایان خدمت دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ پاسدار کورش ملکشاهی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص طرح انصار، کلیه افرادی که بیش از هشت سال غیبت داشته باشند می توانند از مزایای طرح انصار استفاده کنند. این طرح و دریافت کارت پایان خدمت.

وی گفت: افراد واجد شرایط و علاقمند به شرکت در طرح انصار با مراجعه به نزدیکترین حوزه بسیج به محل سکونت خود در این طرح ثبت نام کنند.

معاون منابع انسانی سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: طرح انصار افرادی را هدف قرار می دهد که هشت سال غیبت داشته و از خدمت سربازی فرار نکرده اند.

انعطاف در مدت حضور و انتخاب زمان حضور در محل کار به صورت توافقی، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (14 تا 21 ماه)، معافیت از سنوات اضافه خدمت، حذف غیبت های مشمول نظام وظیفه عمومی پس از استخدام. امکان خروج از کشور بخشی از مزایای این طرح برای زیارت عتبات عالیات و حج و همچنین حذف دو ماه آموزش شبانه روزی است.

بهره مندی از امتیاز کسر خدمت ازدواج (2 ماه)، اولاد (فرزند اول 3 ماهه)، (فرزند دوم 4 ماه) و (فرزند سوم 5 ماه)، کسر خدمت برای عضویت در بسیج برای فعالیت قبل از غیبت سربازی و کسر خدمت والدین. داستان ایثارگری صرف نظر از اینکه در خط مقدم خدمت می کنند یا جانباز هستند، بکارگیری مشمولان طرح با توجه به تخصص، مهارت و توانایی آنها یکی دیگر از مزایای طرح انصار است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا