اخبار روز

خبر خوب برای استقلالی ها؛ یاماها آماده بازی است

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ کوین یاماگا، ستاره فرانسوی استقلال برای بازگشت به فوتبال مشکلی ندارد و پزشک معالجش اعلام کرده که بازگشت این بازیکن به میادین فوتبال بلامانع است.

به گزارش خبروشی، این خبر بر اساس صحبت های پزشک یامگا و نظر تخصصی دکتر یمگا صورت گرفته است. پاکدل، چشم پزشک که اما برای دریافت پورسانت از قرارداد بازیکنان خارجی جدید باید لیست بازیکنان استقلالی را پاک کند، مدعی شد که کوین یمگا با وجود پاس گل برای استقلال شرط بازی نیست و آنها به این نتیجه رسیدند. عوامل رسانه ای و مدیران کمپین این امکان را دارند که نام کوین یاماگا را از لیست استقلال حذف کنند.

حالا مدیر برنامه های کوین یاماگا به وضوح خبر چراغ سبز پزشکان برای بازگشت بازیکن فرانسوی استقلال به فوتبال را تایید کرده است.

چیزی را گزارش کنید یکی مدیر برنامه های کوین یمگا در صفحه هواداران استقلال در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر حذف نام یمگا از لیست استقلال اعلام کرد که با تایید پزشکان، یمگا مشکلی برای بازگشت به فوتبال ندارد و اگر باشگاه نام او را از لیست خارج کند، تعجب خواهید کرد زیرا آنها از پزشکان معالج یاماگا چراغ سبز دریافت کرده اند.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا