اخبار روز

خبر خوب، سپرده 10 میلیونی برای دریافت کنندگان منابع مالی باقی مانده از سهام عدالت است

سیستم سهام عدالت samanese.ir; کلیه افرادی که صاحب این سهام هستند می توانند با ورود به سامانه سهام در samanese.ir از وضعیت فعلی سهام، میزان سهام و سایر اطلاعات لازم مطلع شوند. لذا از دیدگاه امروز، آشنایی کلیه اشخاص صاحب سهام با دسترسی به وب سایت سهام samanese.ir و خدمات ارائه شده در این سامانه را ضروری می دانیم. به همین منظور توضیحات مفصلی در خصوص نحوه ورود به سامانه سهام با استفاده از کد ملی و نحوه استعلام سهام در سامانه samanese.ir ارائه شده است.

سامانه سهام samanese.ir

سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir سامانه ای برای ارائه خدمات مختلف در زمینه حقوق صاحبان سهام است. کلیه افرادی که برای ثبت سهم اقدام کرده اند و صاحب این سهام می باشند می توانند با وارد نمودن اطلاعات لازم از قبیل کد کشور، شماره شناسنامه و … وارد سامانه سهام اصلی شده و از توابع این سامانه استفاده نمایند.

در سامانه حقوق صاحبان سهام samanese.ir گزینه های مختلفی وجود دارد که فقط به سهامداران ارائه می شود. از امکاناتی که در این وب سایت می توان ارائه داد می توان به استعلام مبلغ اولیه سهام، میزان سود پرداختی در بازه های زمانی مختلف، آزادسازی سهام عدالت و … اشاره کرد.

راهنمای شروع کار با سامانه بورس با کد ملی

اگر سهامدار هستید و قصد عضویت در این طرح را دارید، کافی است به سایت مشارکت سهام عدالت به نشانی samanese.ir مراجعه کرده و در صفحه اصلی گزینه «ورود به سامانه» را انتخاب کنید، آیین نامه طرح را مطالعه کنید، اطلاعات را تایید کنید و ملیت یک را وارد کنید. کد سهامدار در زیر راهنمای تصویری نحوه راه اندازی سامانه سهام با استفاده از کد ملی آورده شده است.

شروع کار با سیستم سهام به زودی

وارد سایت سهام عدالت به آدرس samanese.ir شوید

مقررات ارائه شده را مطالعه کنید

کد ملی سهامدار را وارد کنید و به صفحه شخصی بروید

ابتدا به سایت Equity Equity رفته و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “Login to System” کلیک کنید تا به سیستم اصلی Equity Equity بروید.

در زیر شرایط و ضوابط سامانه مذکور را با دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه “مطالب فوق را مطالعه و قبول کرده ام” کلیک کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد باید کد کشور سهامدار را با صفرهای اول عدد به صورت کامل و بدون خط فاصله (10 رقمی) وارد کنید.

در صورت وجود سهام با کد کشوری که وارد کرده اید، به درگاه شخصی خود منتقل می شوید و می توانید از گزینه های ارائه شده در سیستم استفاده کنید.

سهام عدالت

درخواست سهام samanese.ir

سهام سرمایه فقط به افراد خاصی تعلق می گیرد. اگر می خواهید از وجود سهام خود مطلع شوید، ابتدا باید به سایت سهام به نشانی samanese.ir مراجعه کنید. پس از ورود به این وب سایت از شما خواسته می شود که یک سری اطلاعات را وارد کنید. اولین اطلاعات مورد نیاز وارد کردن کد کشور است. با وارد کردن کد کشور خود می توانید از وضعیت سهام خود مطلع شده و در مورد آنها استعلام بگیرید. در زیر راهنمای تصویری برای استعلام سهام از هر سیستم است.

ابتدا وارد سایت بورس به نشانی samanese.ir شده و بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید تا به سامانه اصلی بورس بروید.

در مرحله بعد شرایط و ضوابط سامانه مذکور را با دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه “مطالب فوق را مطالعه و قبول کرده ام” کلیک کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد باید کد کشور سهامدار را با صفرهای اول عدد به صورت کامل و بدون خط فاصله (10 رقمی) وارد کنید.

اگر کد ملی شما در سامانه سهام عدالت موجود است می توانید به سایت سهام عدالت مراجعه کنید.

در غیر این صورت پیغام عدم وجود کد کشور در سیستم را دریافت می کنید که به این معنی است که هیچ سهمی با کد کشور شما در لیست سهامداران وارد نمی شود.

سامانه تأیید سهام ستاره سامانه ای است که تسهیلات تأیید سهام برای دریافت وام و تسهیلات بانکی را فراهم می کند.

ویرایش اطلاعات در سامانه سهام عدالت samanese.ir

همانطور که در صفحه شخصی خود در سامانه سهام مشاهده کردید، اطلاعاتی مانند شماره همراه برای اطلاع رسانی و شماره شبا برای واریز سود سهام درج شده است. با این حال، اگر شماره موبایل خود را تغییر داده اید یا به دلایلی می خواهید از حساب دیگری سود سهام دریافت کنید، می توانید از روش زیر اقدام کنید.

تغییر شماره موبایل در سامانه سهام

1- در صورت تمایل به تغییر شماره همراه خود در سامانه، پس از طی مراحل ثبت نام فوق در صفحه شخصی، باید گزینه ثبت شماره همراه در داشبورد اطلاعات را انتخاب نمایید.

۲- در این مرحله ابتدا باید در فیلد اول شماره همراه قبلی و در فیلدهای دوم و سوم شماره موبایل جدید مورد نظر خود را وارد کرده و سپس گزینه ثبت نام و تغییر را فعال کنید.

تغییر شماره شبا در سامانه بورس

1- ابتدا باید گزینه ثبت شماره شبا بانکی در داشبورد اطلاعات انتخاب شود.

2- در این مرحله وضعیت شماره شبای بانکی فعلی شما شامل تاریخ ثبت نام، شماره سهامدار ملی، شماره شبا، نام بانک، شماره همراه و وضعیت شماره شبا به شما نمایش داده می شود. برای تغییر این شماره باید در پایین صفحه گزینه ثبت شماره شبا بانکی جدید را انتخاب کنید. 3- اکنون اطلاعاتی در 4 پاراگراف به شما نشان داده می شود. پس از مطالعه مطالب، باید گزینه بالا را مطالعه کرده و می خواهید شماره شبا را حذف کنید، گزینه “I am new to this system” را انتخاب کرده و شماره شبا را ثبت کنید. 4- پس از فعال كردن گزينه مطالب فوق. یک فیلد خالی در پایین صفحه ظاهر می شود که می توانید شماره شبای فعلی خود را که در سیستم ثبت شده است وارد کنید. پس از پر کردن باید گزینه حذف و جایگزینی شماره شبا را فعال کنید که ابتدا باید کد مبادله ای دریافت کنید. برای دریافت کد صرافی باید در کارگزاری و همچنین در سامانه سجام ثبت نام کرده و سپس با مراجعه به دفاتر عابربانک احراز هویت کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا