اخبار روز سینما

جنجالی‌ترین خبر این روزها؛ ازدواج “امیرحسین آرمان با این خانم جوان!/ همسر او کیست؟ (عکس)

امیرحسین آرمان یکی از صورت‌های برجسته سینما و تلویزیون است که اخیراً خبر ازدواج او به چشم مطبوعات افتاده است و سوژه اصلی رسانه‌ها شده است.

امیرحسین آرمان که این روزها با پروژه های پرمخاطب خود نامی برای خود دست و پا کرده است، با خبر ازدواجش همه را شوکه کرد.

ازدواج امیرحسین آرمان

همسر امیرحسین آرمان کیست؟

امیرحسین آرمان در ۱۴ سالگی به دنیا آمد آبان 1361 تهران، بازیگر سینما و تلویزیون. او فارغ التحصیل رشته طراحی دکوراسیون داخلی است و به زبان انگلیسی تسلط خوبی دارد.

او علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی نیز فعال است و تاکنون آثار زیادی از او منتشر شده است.

جنجالی‌ترین خبر این روزها؛ ازدواج "امیرحسین آرمان با این خانم جوان!/ همسر او کیست؟ (عکس)

عکس همسر امیرحسین آرمان

در سال 1381، وقتی هنوز 20 ساله بود، در کلاس های استاد مصطفی اسکویی بازیگری را فرا گرفت و از اتودهای صحنه‌ای به طور رسمی به کار خود پرداخت. در سال 1383، با معرفی محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم “ازدواج به سبک ایرانی” (کارگردان: حسن فتحی) تجربه نخست بازیگری خود را در مقابل دوربین به دست آورد. اما شهرت اصلی او با سریال “کیمیا” در سال 1394، با نقش شهریار کامفر، رشد و آغاز شد. سپس در سریال “پریا” در سال 1395، با نقش یک فرد مبتلا به بیماری ایدز، به شدت درخشید.

ازدواج امیرحسین آرمان با پسر عمویش

بعد از طوفانی از گفت‌وگو‌ها در فضای مجازی درباره ازدواج محمدرضا گلزار، این بار شایعات عجیبی درباره ازدواج امیرحسین آرمان، بازیگر سینما و تلویزیون، با دختر خاله‌اش در فضای مجازی شکل گرفت. اما تاکنون صحت این شایعات تأیید نشده است. همچنین، بحث می‌شود که آرمان یک دوست پنهانی به نام نیکی کریمی دارد، اما همین نیز هنوز تأیید نشده است.

عروسی امیرحسین آرمان

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا