اخبار روز سینما

انتشار خبر طلاق امیرحسین صدیق پس از یک سال! / ازدواج مجدد همسر سابق آقای بازیگر! + فیلم

امیر حسین صدیق در سال 1351 در نیشابور متولد شده است او با بازی در فیلم زیزی گولو در سال 1373 به شهرت رسید. البته شروع فعالیت این بازیگر از سال 1370 و با تئاتر بوده است.

امیر حسین صدیق بهمن سال 1397 اعلام کرد که با شاعر و ترانه سرای معروف ازدواج کرده است. با این حال نها خوش اندم مطلبی از جدایی یک ساله و ازدواج جدید خود از منتشر کرد. امیر حسین صدیق در 8 آبان 1351 در تهران متولد شد و بازیگر و مجسمه ساز است. امیرحسین صدیق تحصیلکرده مقطع دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد که فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و با بازی در نقش پدر خانمی در فیلم زی زی گولو به شهرت رسید. در اینجا جزئیات جدایی امیر حسین صدیق و همسرش را می بینید:

همکاری در چند ساخته کارگردان معروف، مرضیه برومند از جمله خودرو تهران 11، هتل و مربای شیرین؛ به ویژه با نقش آفرینی در مجموعه زی زی گولو در نقش آقای پدر باعث شد تا او شناخته تر شود.

انتشار خبر طلاق امیرحسین صدیق پس از یک سال! / ازدواج مجدد همسر سابق آقای بازیگر! + فیلم

صدیق که معمولا نقش های بامزه ایفا می کند این بار با حضور در سریال دردسرهای عظیم دو نقش جدی را بر عهده گرفت، این بازیگر تلویزیون در گفت وگویی درباره نقش خود گفت: وقتی به این سریال آمدم احساس کردم که این بار دیگر اشتباه نکردم و راضی بودم که این کار را پذیرفتم.

امیرحسین صدیق این روزها اجرای برنامه «کتاب باز» را در شبکه نسیم بر عهده دارد. همچنین فیلم آشوب به کارگردانی کاظم راست گفتار و با حضور او به زودی اکران می شود. وی همچنین در سریال بیقرار 2 به کارگردانی فلورا سام بازی کرد و این سریال آماده اکران است اما هنوز اکران نشده است. او همچنین در فیلم تلویزیونی گوشی قرمز نیز بازی کرده است اما هنوز اکران نشده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا