اخبار روز

تصمیمات خوب وزیر کار برای بازنشستگان و متقاضیان بهزیستی/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، صولت مرتضوی – وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی – امروز (چهارشنبه 3 خرداد) در حاشیه جلسه هیئت مدیره دولت در گروه خبرنگاران در استخدام یک میلیون نفر در سال گفتند: این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد و امسال در اولویت قرار دارد وزارت واقع شده است و با همکاری هایی که انجام می شود و همچنین سرمایه گذاری، امید است بخش خصوصی و اهرم سرمایه خرد برای رسیدن به این هدف به چرخش در بیاید.

وزیر کار احتمالا این رقم را تغییر خواهد داد اعطا کردن وی به دهک های درآمدی مختلف اشاره کرد و گفت: باید برای اعلام آن تصمیم بگیرید. در حال حاضر، ما به دنبال این هستیم که بحث eCatalog را به‌جای عقب انداختن آن به شدت توسعه دهیم.

عرضه 23 مدل خودرو در مرحله دوم فرآیند یکپارچه فروش/انتخاب ماشین در سیستم شروع شد

وی در خصوص تسهیلات به بازنشستگان تصریح کرد: پیش بینی ها و تصمیمات خوبی برای بازنشستگان انجام شده است. یکی از مشکلاتی که بازنشستگان روستایی داشتند این بود که با شرکت ها در زمینه بیمه تکمیلی مشکل داشتند. تغییراتی در این زمینه ایجاد شد.

مرتضی ادامه داد: قرار است خدمات و منابع را در بحث بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش دهیم. همچنین در مورد کمک به مشتریان سازمان. توانبخشی بر اساس پیشنهادات دولت در لایحه بودجه 1402 افزایش 40 درصدی در نظر گرفته شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا