اخبار خودرواخبار روز

خبر استثنایی برای متقاضیان خرید خودرو

تا به امروز افرادی که ماشین به اسم خود و پلاک فعال داشتند، نمی توانستند در طرح های فروش خودروسازان حاضر و نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.


به گزارش بازتاب آنلاین؛ این تغییر را می توان مهمترین تغییر ایجاد شده در تنظیم بازار خودروهای سواری از نگاه شاکیان دانست. شورای رقابت نیز چند بند دیگر را اصلاح کرد و در نهایت مقررات بازار خودروهای سواری را به همراه اصلاحات درخواستی به وزارتخانه ارسال کرد. بنابراین از این پس مقررات جدید بازار خودروهای سواری ملاک عمل مسئول سیاست گذاری خودرو در نظارت بر طرح های فروش سازماندهی شده توسط شرکت های خودروسازی برای تحویل محصولات تولیدی به متقاضیان خواهد بود. .

گسترش مسیر ورود متقاضیان به طرح های فروش شرکت های خودروسازی منجر به ایجاد صف های شلوغ برای خرید محصولات ساخت خودروسازان می شود. زیرا علاوه بر آن دسته از متقاضیانی که ثبت نام فعال ندارند، متقاضیانی که ثبت نام فعال دارند و خودروی آنها بیش از پنج سال در اختیار آنها بوده است نیز ممکن است در طرح های فروش خودروسازان حضور داشته باشند. متقاضیان عادی که ثبت نام فعال داشتند اما خودروی آنها بیش از پنج سال از عمر آنها گذشته بود و نتوانستند در طرح های فروش خودروسازان شرکت کنند و خریداران خودرو با ثبت نام فعال و بالای پنج سال می توانند به راحتی در طرح ها حضور پیدا کنند.فروش خودروسازان. این دسته از متقاضیان منتظر برگزاری اولین طرح فروش خودرو توسط شرکت های خودروساز بخصوص ایران خودرو هستند تا نسبت به بروز رسانی خودروی در اختیار خود اقدام کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا