اخبار روز سینما

خبری که خیلی زود تکذیب شد محمدرضا علیمردانی: می گویند دروغ است، من در «شب های مافیا» نیستم.

محمدرضا علیمردانی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود همکاری با فصل جدید رئالیتی شو «شب های مافیا» را تکذیب کرد و گفت که هیچ همکاری با فصل جدید این پروژه ندارد.

به گزارش پی ام آپ، اواخر هفته گذشته خبری در رسانه های مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه فصل جدید رئالیتی شو «شب های مافیا» با حضور تیم تولید جدید متشکل از سینا دوراندیشان به عنوان کارگردان و محمدرضا در حال تولید است. رضائیان به عنوان تهیه کننده. در این خبر حاکی از آن بود که محمدرضا علیمردانی نیز به عنوان مجری در این فصل از رئالیتی شو «شب های مافیا» حضور دارد.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، محمدرضا علیمردانی با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام حضور خود در فصل جدید «شب های مافیا» را تکذیب کرد و گفت: نمی دانم چه کسی این شایعه را ایجاد کرده است که گفته اند. قرار است سری جدید را ارائه کنم.” “شب های مافیا” بودن. این خبر فداکارانه منتشر می شود، خالی است و چنین چیزی صحت ندارد».

محمدرضا علیمردانی اولین کارگردان رئالیتی شو «شب های مافیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب بود. او در فصل دوم و چهارم این رئالیتی شو به همکاری خود با ابوطالب ادامه داد. در فصل سوم کمبیس این وظیفه را بر عهده گرفت. علیمردانی این روزها در حال پخش برنامه رئالیتی «ناتو» از پلتفرم «فیلمانت» است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا