کتابخانه و خانه علم مرحوم دکتر. میرجعفر ابریشم چیان با حضور رئیس دانشگاه گیلان، تعدادی از خیرین و استعدادهای برتر دانشگاه گیلان افتتاح شد.

بازتاب آنلاین به مناسبت روز ملی نخبگان کتابخانه و خانه علم مرحوم دکتر. میرجعفر ابریشم چیان با حضور رئیس دانشگاه گیلان، تعدادی از خیرین و استعدادهای برتر در دانشگاه گیلان افتتاح شد.

محمد دوستر رئیس دانشگاه گیلان با ابراز خرسندی از راه اندازی دانشگاه دکتر خانه علم ابریشم چیان گفت: دانشگاه گیلان آمادگی خود را برای حمایت و همکاری با فعالیت ها و پروژه های بنیاد نخبگان اعلام می کند و امیدواریم این همکاری ها ثمرات ارزشمندی را برای جوانان و نخبگان عزیز استان به همراه داشته باشد.

فرهاد شیرینی رئیس نخبگان بن باد استان گیلان نیز در این مراسم گفت: یکی یکی از برنامه های اصلی بنیاد نخبگان، تسهیل در اطلاع رسانی و حضور نخبگان و استعدادهای برتر به منظور تسریع در شناسایی مهارت های جامعه نخبگان و تقویت آنها می باشد که شامل افزایش ظرفیت های حمایتی حامیان می باشد. استفاده از علم و دانش یکی یکی از با ارزش ترین و موثرترین روش ها محسوب می شود.

ضمن اینکه شیرینی از زحمات ارزشمند مرحوم دکتر قدردانی می کند. میرجعفر ابریشم چیان و نماینده وی محمد القادی با هدف افتتاح کتابخانه و خانه علم دکتر با این حال ابریشم چیان قرار است مرکزی برای حضور دانشجویان و استعدادهای برتر در دانشگاه های گیلان و علوم پزشکی ایجاد کند تا در اسرع وقت پاسخ داده شود. وی به سوالات خود در حوزه های نخبگانی و همچنین مکانی برای برگزاری فعالیت های مختلف بنیاد نخبگان استان از جمله برگزاری جلسات کمیته های اندیشه ورز و شهید بهشتی و همچنین همکاری با انجمن های علمی و اساتید دانشگاه برای همکاری اشاره کرد. بنیاد

شایان ذکر است که کتابخانه و خانه علم دکتر. ابریشم چیان به مساحت 150 متر مربع اثر خیر نیک اندیش مرحوم دکتر. ابریشم چیان و به بنیاد نخبگان استان گیلان تحویل داده شد. این کتابخانه علاوه بر اقلام شخصی، بیش از 250 عنوان کتاب از کتابخانه مرحوم دکتر میر جعفر ابریشم چیان قابل مشاهده و استفاده مشتریان می باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :