اخبار روز سینما

خانه سنگی بزرگ از فیلم های Avengers; بازگشت رابرت داونی جونیور به اخبار و نظریه ها

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

Zoomit: Marvel Studios با ویژگی های جدید و جذاب خود در کامیک کان 2024 سن دیگو بسیاری از طرفداران را شگفت زده کرد و اکنون با زومجی همراه باشید تا ببینید در این پنل چه گذشت.

حتی قبل از برگزاری پنل خود در San Diego Comic-Con 2024، مارول استودیو انتظارات زیادی را در میان طرفداران خود ایجاد کرد. گفته شد این خبر تعجب طرفداران را برانگیخت و همه به تماشای این پنل دعوت شدند. سرانجام، یکشنبه صبح این هفته، پنل مارول در کامیک کان سن دیگو برگزار شد و استودیو مارول با انتشار ویژگی‌های جدید متعدد به وعده خود عمل کرد. در اینجا ابتدا به تمام اتفاقات و اخبار این پنل می پردازیم و سپس می بینیم که این خبر چه تاثیری بر آینده MCU و دو قسمت بعدی فیلم Avengers خواهد داشت. پس با زومجی همراه باشید.

مهمترین اخبار از پنل استودیو مارول در کامیک کان سن دیگو

ابتدا به سراغ بزرگ‌ترین اخبار و نکات پنل استودیو مارول در کامیک کان سن دیگو می‌رویم. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، گفته است که طبق قول قبلی، این فیلم دوباره ویژگی‌های سرباز زمستان را خواهد داشت.

اما مشخص شد که جیانکارلو اسپوزیتو در فیلم کاپیتان آمریکا 4 نقش سایدوایندر را بازی کرده است. یکی او یکی از شرورهای فیلم است. به همین ترتیب ورود فلز آدامانتیم به دنیای سینمایی مارول که در واقع توسط آسمانیان ایجاد شده بود و مواد استخراج شده از آنها از این فلز گرانبها ساخته شده است که ظاهراً دولت های جهان به دنبال استفاده از آن هستند و ظاهراً دولت های جهان به دنبال استفاده از آن هستند، رسماً تأیید شد. استخراج این فلز

رابرت داونی جونیور و برادران روسو به دنیای سینمایی مارول بزرگترین رویداد پنل مارول در کامیک کان بود.

در واقع شمشیرهای شخصیت ولورین از فلز آدامانتیم ساخته شده است. علاوه بر این، هریسون فورد، در حالی که از حضور خود در MCU خوشحال و مفتخر بود، تأیید کرد که حرکت او شخصیت Red Hulk را به تصویر می‌کشد و حتی کلیپی از رد هالک در حال سخنرانی در مقابل کاخ سفید نشان داد. پیش از این در تریلر فیلم Captain America: Brave New World مشخص شده بود که رد هالک در کاخ سفید با کاپیتان آمریکا مبارزه خواهد کرد.

در مرحله بعد، نوبت به اولین تریلر Thunderbolts رسید که بر فرستادن گروهی از شخصیت ها به یک ماموریت خطرناک برای سرنگونی یک باند تبهکار تمرکز دارد. در طول تریلر، Ghost با لباس جدیدی ظاهر شد و یلنا و رد گاردین اکنون با هم در یک آپارتمان زندگی می کنند. در هر صورت تریلر اطلاعات زیادی از داستان فاش نمی کند اما توانست نظر افراد حاضر در پنل را جلب کند. متاسفانه این تریلر هنوز در فضای مجازی منتشر نشده است.

سپس نوبت به راه اندازی مجدد فیلم Fantastic Four رسید که مشخص شد Fantastic Four: First Steps نام دارد. این فیلم قرار نیست داستان اصلی را روایت کند و وقایع آن در دنیایی دیگر در دهه 60 رخ می دهد، در طی ویدئویی که از فیلم پخش شد، اعضای چهار شگفت انگیز به یک ماموریت به فضا می روند و به طور خلاصه قسمتی از این ویدئو گالاکتوس را نشان می دهد که بسیار شبیه به نسخه کمیک خود است و فیلم با نسبت 4:3 ​​فیلمبرداری می شود.

این ویدئو همچنین برج گروه را با چیزهایی مانند اختراعات و ابزارهای پیشرفته آنها نشان می دهد، که نشان می دهد حداقل در ظاهر اقتباسی وفادار از کمیک های کلاسیک این گروه خواهد بود و طرفداران می توانند منتظر ماشین Fantasticar در فیلم باشند. همچنین. علاوه بر این، مایکل جیاکینو که همکاری گسترده ای با مارول برای ساخت موسیقی متن سه گانه Doctor Strange برای مرد عنکبوتی داشته است، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Fantastic Four را بر عهده داشته است. علاوه بر این، اعضای Fantastic Four در دو قسمت بعدی فیلم Avengers حضور خواهند داشت.

اما به مهم ترین قسمت پنل یعنی معرفی دو قسمت جدید از فیلم Avengers می رسیم. در طی این پنل، استودیو مارول تایید کرد که قسمت پنجم انتقام جویان Avengers: Doomsday نام دارد و قسمت ششم همچنان Avengers: Secret Wars نام دارد تا پایان داستان چندجهانی را در MCU نشان دهد. تایید شده است که جو و آنتونی روسو، کارگردانان Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame که با نام برادران روسو نیز شناخته می شوند، برای کارگردانی Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars بازخواهند گشت.

علاوه بر این، استیون مک فیلی، نویسنده سه گانه کاپیتان آمریکا، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame، برای نوشتن فیلمنامه Avengers 5 و Avengers 6 بازگشته است. در واقع، مارول به تیم برنده سابق خود بازگشت تا نشان دهد که می خواهد. تا به نتایج کار آینده خود اطمینان بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر به نظر می رسد آلن سیلوستری بار دیگر موسیقی متن فیلم های Avengers را خواهد ساخت.
بر اساس نظریه منتشر شده، رابرت داونی جونیور نقش نسخه دکتر دووم ساخته آنتونی استارک را بازی خواهد کرد.

اما خبر غافلگیرکننده پنل بدون شک معرفی بازیگر نقش دکتر دووم است که تقریبا غیرمنتظره بود. در خلال این پنل، رسما تایید شد که رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دووم به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت که باعث تعجب بسیاری شد. اگرچه اکنون سوالات زیادی وجود دارد، اما Doctor Doom رسما جایگزین Kang the Conqueror به عنوان شخصیت شرور اصلی Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars شده است و پیش از آن قرار است این شخصیت در Fantastic Four: First Steps معرفی شود.

اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که دکتر دووم در فیلم Fantastic Four چقدر نقش خواهد داشت، اما انتظار می رود که او در پایان فیلم معرفی شود یا حضوری کوتاه در قسمت هایی از فیلم داشته باشد. در هر صورت مت شکمن از حضور داونی جونیور در MCU مطلع شده است و این می تواند نشان دهنده این باشد که می توان انتظار داشت داونی جونیور پس از پایان فیلم بیش از یک صحنه کوتاه ظاهر شود. اگرچه شایعات حضور داونی جونیور حدود یک ماه قبل از پانل به بیرون درز کرد، اما بسیاری در مورد هویت این شخصیت تردید داشتند تا اینکه سرانجام مارول اعلام کرد که Victor Van Doom نسخه Doctor Doom در اینجا خواهد بود.

پس از اینکه اعلام شد رابرت داونی جونیور برای ایفای نقش شرور به MCU بازخواهد گشت، گمانه زنی های زیادی به وجود آمد. اگرچه برادران روسو در پنل اعلام کردند که داونی جونیور قرار است نقش ویکتور ون دووم را در فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars بازی کند، اما طرفداران مارول قانع نشدند و از آن زمان تاکنون تئوری‌هایی وجود داشته است که او این کار را انجام خواهد داد. این نقش نسخه جهش یافته تونی استارک را باز می گرداند که در دنیایی دیگر به دکتر دووم تبدیل شده است. از آنجایی که این نظریه از همان جهان چهار شگفت انگیز است، این نظریه می تواند جالب و ارزش بررسی باشد.

گروهی از طرفداران بر این باورند که رابرت داونی جونیور برای ایفای نقش نسخه تونی استارک به نام آنتونی استارک بازگشته است. این نظریه زمانی قدرتمندتر می شود که آنتونی استارک در زمین-11029 دکتر دووم شد و توانست این نظریه را تقویت کند. البته مارول پس از آن رسما اعلام کرد که RDJ قرار است نقش ویکتور ون دووم را بازی کند و فعلاً تئوری طرفداران را رد می کند، اما آنها دست از تلاش برنداشته اند.

آنها فکر می کنند بعید است که مارول استودیو بخواهد همیشه دکتر دووم را با ماسک نشان دهد و از آنجایی که دکتر دووم چهره خود را در کمیک ها نشان نمی دهد، می تواند بازگشت رابرت داونی جونیور را کمی عجیب کند. به علاوه، دستمزدی نجومی به او پرداخت می‌شود که ممکن است نشان ندادن چهره‌اش برای کل فیلم را کمی غیرقابل توجیه کند. البته مارول بارها و بارها ثابت کرده است که می تواند چیزها را تغییر دهد و این می تواند تغییر کوچکی در ریشه های ویکتور ون دووم باشد.

البته طرفداران این تئوری می گویند که از آنجایی که نسخه اصلی Silver Surfer را در طول فیلم نخواهیم دید یا حداقل بازیگر فعلا بازتاب آنلاین نشده است، این می تواند در مورد Doctor Doom نیز صدق کند. از طرفی این گروه می گویند که مارول می تواند فرصتی ایجاد کند که مثلا ببیند دکتر استرنج و مرد عنکبوتی با دیدن نسخه شیطانی تونی استارک چه واکنشی نشان می دهند یا مردم زمین چه واکنشی نسبت به نسخه شیطانی نشان می دهند. . قهرمان سابقش

در هر صورت، اکنون مشخص نیست که آیا نسخه Doctor Doom نسخه کلاسیک خواهد بود یا نسخه آنتونی استارک و باید تا زمان انتشار منتظر ماند و دید که آیا این نظریه درست است یا مارول با طرفداران خود صادق بوده است. آغاز. اما در سوی دیگر ماجرا، بازگشت رابرت داونی جونیور شایعات درباره بازگشت دیگر بازیگران قدیمی MCU را افزایش داده است. پیش از این شایعاتی در مورد بازگشت کریس ایوانز بازیگر نقش کاپیتان آمریکا و اسکارلت جوهانسون بازیگر نقش بلک ویدو منتشر شده بود.

در آن زمان تصور می‌کردیم که آنها به دلیل متغیرشان برمی‌گردند، اما نحوه بازگشت RDJ می‌تواند این معادلات را کاملاً تغییر دهد. اگرچه این خبر فعلا شایعه است، اما یک نظریه قوی وجود دارد که می‌توان انتظار داشت نسخه شیطانی برخی از شخصیت‌ها در Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars بازگردد. حتی در دنیای کمیک هم چنین چیزی وجود دارد و بسیار عجیب است که مارول نمی خواهد از این پتانسیل استفاده کند.

لحظه ای را تصور کنید که کریس ایوانز قرار است نقش کاپیتان هایدرا را در این دو فیلم یا بخشی از آن ها بازی کند، تصورش واقعا جذاب است و در واقع می توانیم نسخه مقابل کاپیتان آمریکا را ببینیم. یا حتی سیاه بیوه شیطانی یا هر شخصیت دیگر MCU. اگرچه من شخصاً تصور می کردم که مارول روزی می خواهد به کاپیتان هیدرا برود و داستان را مانند کمیک ها دنبال کند، اما در هر صورت ایده استفاده از او در فیلم های چندجهانی آماده و انجام شده است.

بنابراین اگر دکتر دوم می خواست یک تیم شیطانی Avengers متشکل از Captain Hydra و نسخه شیطانی Black Widow تشکیل دهد، می تواند ایده جالب و کاملا متفاوتی باشد. در هر صورت، بازگشت شخصیت های قدیمی MCU به شکلی متفاوت می تواند ایده جالب و جذابی باشد و فیلم های آینده Avengers را به آثاری مورد انتظار تبدیل کند. در هر صورت مارول در این مدت درس های زیادی در مورد استفاده از حضورهای افتخاری و کوتاه آموخته است و بسیاری معتقدند این استودیو به درستی از این تم در فیلم ددپول و ولورین استفاده کرده است.

اگرچه شایعاتی مبنی بر حضور و بازگشت شخصیت هایی مانند Deadpool، Wolverine و … به گوش می رسد، اما حضور نسخه شیطانی شخصیت هایی مانند Captain Hydra شاید جذابیت بیشتری داشته باشد. حتی شخصیتی مانند مرد عنکبوتی هم می‌تواند آن نسخه را داشته باشد، و ایده بازگشت اندرو گارفیلد، مثلاً برای مرد عنکبوتی، فقط همان نسخه نیست. در هر صورت، زمان نشان خواهد داد که آیا مقیاس دو فیلم بعدی انتقام‌جویان فقط به تعداد شخصیت‌ها خواهد بود یا قرار است شاهد جنگی بین جهان‌های مختلف باشیم که در آن افراد شرور دنیاهای مختلفی را تسخیر کرده‌اند.

فیلم The Avengers: Doomsday در تاریخ 1 می 2026 (11 اردیبهشت ماه 1405) و فیلم Avengers: Secret Wars که در 7 می 2027 اکران می شود (17) اردیبهشت ماه 1406) ارائه شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا