اخبار روزاخبار قیمت ها

با 550 میلیون می توان در این منطقه خوش آب و هوای تهران مسکن اجاره کرد+ جدول

برای اجاره کردن یک واحد مسکونی در تهران در مقایسه با موقعیت مکانی باید مبالغ مختلفی هزینه کنید.

به گزارش منیبان، رصد آخرین رکوردهای منتشر شده از بازار اجاره مسکن در 5 منطقه واقع در نیمه جنوبی تهران نشان می دهد که مجموع رهن هر مترمربع آپارتمان اجاره ای فروخته شده در روزهای اخیر به میانگین 8 میلیون تومان رسیده است. .

در چنین شرایطی متقاضی اجاره مسکن در این مناطق (9 تا 11، 13 و 14) باید مبلغی معادل 480 میلیون تومان به عنوان رهن کامل برای اجاره یک واحد مسکونی معمولی 60 متری داشته باشد.

البته اکثر پرونده هایی که این روزها به بازار اجاره در این مناطق عرضه شده است، شرایط پرداخت مختلط دارند، یعنی یک قسمت به صورت رهن (پیش پرداخت) و بخشی دیگر به صورت رهن (پیش پرداخت) است.

اجاره ماهانه متوسط ​​قیمت اجاره برای این واحدها در صورتی که کل مبلغ اجاره به عنوان اجاره ماهانه محاسبه شود، هر متر مربع 240000 تومان در ماه است.

در جدول زیر مشخصات و اجاره پیشنهادی آخرین فایل های عرضه شده به بازار اجاره مسکن در مناطق 9، 10 و 11 و همچنین مناطق 13 و 14 تهران با شرایط پرداخت کامل رهن آورده شده است.

.580120_717

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا