اخبار روز سینما

خانم هایی که پوست گندمی دارند چه رنگ مویی بپوشند؟/ بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

نکات طلایی برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

رنگ کردن مو یکی از تغییراتی است که بیشتر خانم ها دوست دارند، اما پیدا کردن رنگ موی مناسب که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد کمی دشوار است. به عنوان مثال، اگر رنگ پوست روشنی دارید یا از طیف پوست گندمی هستید، باید بدانید که چه رنگی بیشتر به شما می آید و شما را زیباتر نشان می دهد. رعایت هماهنگی بین رنگ پوست و رنگ مو در زیبایی فرد تاثیر زیادی دارد. یعنی زیبایی چهره شما رابطه مستقیمی با تعادل رنگ مو و تن پوست شما دارد.

بهترین رنگ مو برای خانم هایی با پوست گندمی.

طیف پوست انسان گسترده است و شامل انواع رنگ ها از پوست سفید و روشن گرفته تا پوست سبز و گندمی است. رعایت هماهنگی بین رنگ پوست و رنگ مو در زیبایی فرد تاثیر زیادی دارد. یعنی زیبایی چهره شما رابطه مستقیمی با تعادل رنگ مو و تن پوست شما دارد. با پیروی از این اصل طلایی می توانید زوایای زیبایی پنهان صورت خود را نمایان کنید.

بهترین رنگ مو برای خانم هایی با پوست گندمی.

به عنوان مثال، اگر رنگ پوست شما سرد است، باید به دنبال رنگ موی متناسب با رنگ سر خود باشید. رنگ های قهوه ای روشن نیز گزینه مناسبی برای پوست سبزه است زیرا شبیه به رنگ گندمی است. با ما همراه باشید تا در مورد رنگ پوست گندمی و بهترین رنگ مو برای این رنگ پوست بیشتر بدانید.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

پوست گندم چه رنگی است؟

علت نامگذاری این رنگ پوست به رنگ پوست گندمی شباهت آن به رنگ گندمی است. در چهره افراد با این رنگ پوست، سایه های مختلف قهوه ای دیده می شود. رنگ گندم رنگی است که نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره و بیشتر در مردم خاورمیانه، آسیای مرکزی و شبه قاره هند دیده می شود.

نکته مهم: بیشتر افرادی که پوست سبزه دارند، رنگ پوست گرم دارند.

به همین دلیل گاهی رنگ پوست گندم را رنگ پوست هند می نامند. در حال حاضر تقریبا 15 درصد اروپایی ها و 30 تا 40 درصد مردم ترکیه، ایران، کشورهای عربی و افغانستان پوست گندمی دارند.

آشنایی با رنگ پوست.

برای انتخاب رنگ موی مناسب، باید رنگ پوست خود را بشناسید: رنگ پوست سرد دارید یا گرم؟ برای تشخیص رنگ پوست می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

روش تشخیص با استفاده از جواهرات

کافی است زیورآلات نقره را در کنار پوست صورت خود قرار دهید. اگر پوست صورت شما باشد، به این معنی است که رنگ پوست سردی دارید. اگر جواهرات طلا با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد، به این معنی است که رنگ پوست شما گرم است.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

روش تشخیصی با استفاده از وریدهای پوستی.

برای تشخیص رنگ پوست با روش دوم، وریدهای زیر جلدی را بین آرنج و مچ دست در نور شدید آفتاب و در نور روز قرار دهید. اگر رنگ این رگ ها آبی است به این معنی است که رنگ پوست شما سرد است. رگهای مایل به سبز نیز نشانگر رنگ پوست گرم است.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

اکنون که رنگ پوست خود را می شناسید، وقت آن است که بهترین رنگ مو را برای پوست گندمی انتخاب کنید. اگر شما از جمله افرادی هستید که پوست روشنی دارید، رنگ موهای تیره و روشن برای شما مناسب است. اما توجه داشته باشید که رنگ های خیلی تیره و مشکی مناسب رنگ پوست شما نیستند. بهترین رنگ مو برای پوست قهوه ای روشن شما ترکیبی از رنگ های طلایی و قرمز است.


بیشتر بخوانید: نکات طلایی و مهم برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست روشن


بهترین رنگ مو برای خانم هایی با پوست گندمی.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

رنگ مو قهوه ای طلایی

ترکیب رنگ های قهوه ای و طلایی جذابیت چهره های گندمگون را چندین برابر کرده و طراوت چهره را بیشتر نشان می دهد. توجه داشته باشید، این نکته مهم را در نظر داشته باشید که رنگ موی قهوه ای طلایی بیشتر برای خانم های مسن مناسب است زیرا سن را بیشتر نشان می دهد.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

همچنین بهتر است با این ترکیب رنگ به سراغ هایلایت یا امبر بروید تا رنگ طلایی یکدست در موها.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز

این ترکیب که رنگ ماهاگونی نیز نامیده می شود، رنگ سبز را در چهره افراد با پوست گندمی خنثی می کند و پوست آنها را درخشان تر نشان می دهد. رنگ ماهاگونی تیره گزینه بهتری برای پوست گندمی است.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

شراب قرمز

قرمز یا قرمز شرابی یکی از بهترین رنگ های مو برای پوست گندمی است که هم رنگ سبز صورت را خنثی می کند و هم جذابیت و زیبایی را دو چندان می کند.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

رنگ مو کاراملی

رنگ موی کاراملی یکی از گزینه های جسورانه و عالی برای پوست های روشن است که می توان از آن به عنوان رنگ اصلی یا هایلایت استفاده کرد.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

رنگ موی عسلی

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی رنگ عسلی است. افرادی که رنگ پوست روشن دارند نباید سراغ رنگ موی عسلی بروند.

رنگ موی شکلاتی

رنگ موی شکلاتی بهترین انتخاب برای افرادی با پوست قهوه ای است که می خواهند ترکیب رنگی بین رنگ های خیلی روشن و خیلی تیره داشته باشند.

رنگ موی شیری

رنگ موی شیری برای افرادی با رنگ پوست سبزه که رنگ های روشن را دوست دارند مناسب است.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

رنگ مو مسی

اگر به دنبال رنگ خاصی برای موهای خود هستید، رنگ مسی را پیشنهاد می کنیم; ترکیب رنگی روشن و زیبا که جذابیت چهره شما را دو چندان می کند.

رنگ موی فندقی

رنگ موی فندقی یکی از رنگ های گرم است که برای افرادی با پوست سبزه که به دنبال رنگ تیره برای موهای خود هستند پیشنهاد می شود.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

بهترین رنگ فانتزی برای پوست گندمی

رنگ موی ظریف امروزه یکی از ترندهای محبوب است. رنگ موی مخرب و جسورانه که تغییر بزرگ و جسورانه ای در ظاهر افراد ایجاد می کند و جنبه های زیبای شخصیت آنها را به تصویر می کشد. اما انتخاب یک رنگ موی شیک مانند راه رفتن روی لبه تیغ است.

در انتخاب رنگ موهای شیک و متناسب با رنگ پوست خود باید مراقب باشید. برای مثال افرادی که رنگ پوست گرم دارند باید از رنگ های فانتزی با ته رنگ گرم استفاده کنند. ترکیب یک رنگ موی خنک فانتزی با پوست گرم چیزی جز فاجعه نیست. در اینجا بهترین رنگ موی فانتزی برای پوست گندمی آورده شده است:

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

بلوند توت فرنگی

ترکیبی از صورتی، طلایی، قرمز و بلوند، به دلیل ته رنگ گرم پنهان، بهترین رنگ مو برای پوست گندمی در دسته رنگ موهای فانتزی محسوب می شود. ترکیبی از پایه قهوه ای با انعکاس ظریف زیتونی کم رنگ.

طلای صورتی

رزگلد یکی از رنگ های شیک و مناسب برای پوست خانم هاست که هیچ وقت کهنه نمی شود و چشم ها را به خود جلب می کند.

قارچ قهوه ای

به نوعی نسخه ای از رنگ بلوند با ترکیب قهوه ای با خاکستری و سایه های کرم است که بسیار محبوب است.

نکات طلایی برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

زیتون تیره

از آن رنگ های بسیار محبوبی که همیشه در فرش قرمز و مهمانی های فانتزی و اینستاگرام دیده می شود. رنگ مو بر پایه قهوه ای با هایلایت زیتونی که بهترین رنگ مو برای پوست گندمی در دسته فانتزی محسوب می شود.

نکات طلایی برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

آمبره و هایلایت برای رنگ پوست گندمی.

بازی رنگ ها و سایه ها و نورهای روی مو تکنیکی است که این روزها دو تا از محبوب ترین های دنیای مد به ما پیشنهاد می کنند. اگر پوستی سبزه دارید و در عین حال عاشق رنگ موی طلایی هستید، نگران نباشید زیرا هایلایت و امبر این آرزو را برآورده می کند.

هایلایت کردن با پایه های نسکافه ای، شکلاتی یا شاه بلوطی که با رنگ های مختلف طلایی ست می شود، ممکن است بهترین رنگ مو برای پوست گندمی باشد.

برای اینکه ظاهرتان طبیعی‌تر و شیک‌تر به نظر برسد، بهتر است هایلایت خود را یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ پس‌زمینه‌تان کنید. به عنوان مثال با انتخاب رنگ ماهاگونی برای هایلایت و رنگ تیره برای پایه مو می توانید تنی جذاب و روشن در مو ایجاد کنید.


بیشتر بخوانید: این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند!


بهترین رنگ مو برای خانم هایی با پوست گندمی.

نکات مهم برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

  • اگر رنگ پوستی سبزه دارید اما طیف رنگ قرمز را دوست دارید، ما رنگ قرمز شرابی و بنفش مایل به قرمز را پیشنهاد می کنیم.
  • رنگ طلایی یکدست انتخاب خوبی برای پوست سبزه نیست. بهتر است موقعیت را با هایلایت و امبر زیبا کنید.
  • افرادی که پوست قهوه ای دارند باید از انتخاب رنگ های خیلی تیره خودداری کنند.
  • اگر نمی دانید کدام رنگ مو به رنگ پوست شما می آید، بهترین انتخاب برای شما رنگ قهوه ای است که با پوست گندمی شما همخوانی دارد.

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی.

آخرین کلمه

اصل طلایی در انتخاب بهترین رنگ مو، انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست شماست. برای این کار ابتدا باید بدانید چه نوع پوستی دارید. رنگ پوست شما سرد است یا گرم؟

پوست گندمی یکی از رنگ های رایج پوست است که خوشبختانه با انواع رنگ ها مناسب است. اما ممکن است با برخی رنگ ها خوب نباشد. در این مطلب رنگ موی مناسب برای پوست قهوه ای را آورده ایم که می توانید بنا به سلیقه خود آنها را امتحان کنید و لذت ببرید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا