مربی فوتبال متهم به آزار جنسی پسران در دادگاه اتهامات خود را رد کرد.

مربی فوتبال متهم به آزار چند پسر از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد.

متهم که مردی جوان بود، جنایت را به پدرش گزارش کرد یکی وی توسط شاگردانش تحت تعقیب قرار گرفت و پس از این شکایت، شکایت های دیگری مبنی بر اینکه توسط مربی جوان فوتبال مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند به دادگاه رفت.

پدر این پسر که اولین گزارش پلیس را انجام داد، گفت: پسرم فوتبال را دوست داشت و پس از تحقیقات فراوان او را در یک باشگاه ثبت نام کردم. دارای مرکز ذیصلاح و مورد تایید بود. بعد از مدتی متوجه شدم پسرم در حال گوشه گیری و پرخاشگری است. او نمی توانست درس بخواند و وضعیت روحی خوبی داشت. مادرش با او دعوا کرد تا اینکه متوجه شد پسرم مورد آزار قرار گرفته است. پسرم به مادرش گفته بود که مربی فوتبال او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او فیلم گرفته است.

زمانی که مأموران قصد دستگیری مربی فوتبال را داشتند، متوجه شدند که متهم متواری شده است. با این حال ، پس از چند ماه او دستگیر شد. در این مدت هفت نفر دیگر از اهالی اوشکیت شکایت کردند و گفتند مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

پرونده به شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی استان تهران منتقل و تحقیقات قضات از متهم آغاز شد. در بازرسی از منزل متهم عکس ها و فیلم های متعددی که به وضوح توسط متهم بچه ها گرفته شده بود، کشف شد.

این مربی فوتبال که ابتدا همه چیز را تکذیب کرد، پس از مشاهده مدارک دریافتی مدعی شد که قصد آزار بچه ها را نداشته و فقط با آنها شوخی کرده است.

پس از تکمیل تحقیقات، مربی فوتبال پای میز مذاکره رفت. آنها با شنیدن شکایات یکی یکی در جایگاه حاضر شدند و جزئیات را توضیح دادند.

یکی او درباره بچه ها گفت: مربی همیشه ما را اذیت می کرد و مجبورمان می کرد به بدن همدیگر دست بزنیم.از بچه ها می خواست از آن فیلم بگیرند.

دانشجویان دیگر جزئیات دیگر را توصیف کردند.

وقتی نوبت به مربی رسید، او ادعای تعرض به بچه ها را رد کرد و گفت: «من به این بچه ها تعرض نکردم.» بعد از تمرین، این بچه ها را ایستادم و متاسفم، اما حمله نکردم.

سپس وکیل مدافع وی دفاعیه خود را ارائه کرد و خواستار برائت موکلش شد.

در پایان دادگاه، قضات وارد دادگاه شدند و با توجه به ادله پرونده، متهم را به اعدام محکوم کردند. حکم صادر شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *