اخبار ورزشی

حواشی و درگیری‌های فینال لیگ برتر باعث ایجاد خسارت‌های متعدد شد!/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ و به نقل از بخش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته انضباطی این فدراسیون پس از بررسی و دریافت نظرات مقامات و ناظران مسابقه فینال برگشت سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های مردان بین تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که در تاریخ سوم خردادماه امسال به میزبانی سالن هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد، رأی خود را در خصوص حواشی این دیدار اعلام کرد.

با توجه به آراء صادره، تیم نیروی زمینی شهید شاملی به دلیل تخلفات تماشاگران مربوط به این تیم که شامل فحاشی به بازیکنان و تماشاگران حریف، ورود و تخریب عمدی اموال فدراسیون بود، به مجموعه‌ای مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان جریمه نقدی همراه با جبران خسارات ناشی از این اقدامات، محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون هندبال، تیم سپاهان اصفهان را به دلیل توهین تماشاگران این تیم به تماشاگران مقابل و درگیری فیزیکی به ۴۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در خصوص تخلفات مهرداد صمصامی به دلیل رفتار خارج از فعالیت ورزشی و فحاشی و توهین به داور (مسئولین مسابقات) و وجود سوابق قبلی و تکرار تخلفات وی بر اساس مواد 33 و 74 از مقررات او به 18 ماه محرومیت و پرداخت 10 درصد از کل مبلغ قرارداد فصل قبل به عنوان جریمه نقدی محکوم شد.

این کمیته تصمیم گرفت بهرام رستمی را به دلیل درگیری با خبرنگار و پرتاب دوربین، به ۳ جلسه محرومیت محکوم کند. با این حال، با توجه به عدم وجود سوابق قبلی، وی را مستحق تخفیف دانست و محرومیت نامبرده را به صورت یک جلسه لازم‌الاجرا و دو جلسه تعلیق به مدت ۶ ماه تعیین کرد.

همچنین، به دلیل پرخاشگری محمد صفری نسبت به داور و نظارت (مقامات رسمی مسابقه)، او را به دو جلسه محرومیت محکوم کرد. با این حال، با توجه به عدم سوابق قبلی، وی را مستحق تخفیف دانست و محرومیت نامبرده را به صورت یک جلسه لازم‌الاجرا و یک جلسه تعلیق به مدت ۶ ماه در نظر گرفت.

همچنین دیدار دو تیم در فصل پیش رو به دلیل تخلفات مکرر تماشاگران و انتخاب کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در شهر سوم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

این رای ظرف هفت روز می توان به کمیته استیناف فدراسیون هندبال اعتراض کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا