اخبار روز سینما

حواشی استایل ندا قاسمی!/استایل جذاب بازیگر نون خ!/عکس

ندا قاسمی، بازیگر سریال نون خ، با انتشار عکسی زیبا از استایل خود رو نمایی کرد.

به نقل از شمانیوز، ندا قاسمی بازیگری است که باسریال نون به شهرت رسید. ندا قاسمی اهل کرمانشاه است. ندا قاسمی دکترای شیمی آلی دارد. ندا قاسمی کار خود را با تئاتر آغاز کرد. ندا قاسمی در دوبله نیز تجربه دارد. او با اولین کارش توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند.

بیوگرافی ندا قاسمی:

ندا قاسمی (زاده 30 خرداد 1366) صداپیشه و بازیگر رادیو، تئاتر و تلویزیون ایران است. با بازی در سریال نون خ در نقش «شیرین» شناخته شد.

وی بازیگری در تئاتر را از سال 1386 آغاز کرد و سپس به عنوان بازیگر و مجری در نمایش های مختلف در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه فعالیت کرد و از سال 1393 به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول به کار شد. وی همچنین دانشجوی دکتری شیمی آلی دانشگاه تهران است.

وی در کنار بازیگری در تئاتر و تلویزیون به حرفه دوبله نیز مشغول است. در سن ۲۰ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای بهترین بازیگر زن شد. همچنین با نقش آفرینی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش شیرین، نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را کسب کرد. دربارهٔ نقش شیرین و داستان ازدواجش گفت: «هر چه بیشتر پیش می‌رویم نویسنده شخصیت‌ها را در بازیگران بیشتر می‌بیند و طبیعتاً نسبت به قبل بیشتر دستش می‌آید که چه اتفاقاتی را برای بازیگر بنویسد و او را درگیر چه ماجرا‌ها و ویژگی‌هایی کند.» ندا قاسمی در سریال رادیویی قلب بنفش به کارگردانی میرطاهر مظلومی نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

حواشی استایل ندا قاسمی!/استایل جذاب بازیگر نون خ!/عکس


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا