اخبار روز سینما

همسر دوم حمید گودرزی دوباره لبخند را به چهره این بازیگر برگرداند! / تغییرات قابل توجه این بازیگر بعد از ازدواج دوم! + عکس

حمید گودرزی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است که در چند سال اخیر فعالیتش در عرصه سینما و تلویزیون کم شده است. گودرزی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

حمید گودرزی به تازگی عکسی از خود با استایلی متفاوت منتشر کرده است. حمید گودرزی تاکنون دو بار ازدواج کرده است اما ازدواج اولش موفقیت آمیز نبوده است.حمید گودرزی یکی از بازیگران بی حاشیه سینمای ایران است. مدتی است در رسانه ملی و سینما خیلی کم کار شده است. عکسی از حمید گودرزی را در استایلی متفاوت در زیر مشاهده می کنید. حمید گودرزی او در این عکس از کروات استفاده کرده است.

همسر دوم حمید گودرزی دوباره لبخند را به چهره این بازیگر برگرداند! / تغییرات قابل توجه این بازیگر بعد از ازدواج دوم! + عکس

عروسی حمید گودرزی

گودرزی 21شهریور سال 1382 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. او با همسرش رو راست است. همسر حمید خانه دار است و مخالف فعالیت های هنری حمید است.

حمید گودرزی و همسرش چگونه با هم آشنا شدند؟

حمید گودرزی: سال 1382 در میدان آرژانتین همسایه بودیم، آشنایی ما از آنجا شروع شد، من آن زمان دانشجوی کارگردانی بودم و ماندانا محصل بود و 16 سال داشت.

حمید گودرزی: این آشنایی ادامه پیدا کرد و اولین مخالفت خانواده همسرم با پیشنهاد ازدواج  من به این دلیل بود که من در آمریکا زندگی می کردم.

دردسر شغل حمید گودرزی 

حمید گودرزی: تا حدودی بله و مشکل دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم از من بالاتر بود.

ماندانا دانشور: البته فکر می‌کنم از این نشات می‌گیرد که در آن زمان 16 سال داشتم و پدرم فکر می کرد که باید با آنها به آمریکا بروم.

حمید گودرزی: تا آن زمان قصد ازدواج نداشتم، اما با خودم گفتم اگر قصد ازدواج داری تمام راه را ادامه بده، اما نگذار این مخالفت ها طولانی شود و با هم ازدواج کردیم. پدر ماندانا به من گفت که با آن ها به آمریکا بروم، اما نمی‌خواهم جایی به جز ایران زندگی کنم، زیرا کارم در ایران در حال شکل‌گیری بود.

ماندانا دانشور: بله و در آن زمان شهرت حمید با پخش درام مسافری از هند تثبیت شد.

حمید گودرزی:بله.تا امروز خدا را برای تمام نعمت هایی که به من داده شاکر هستم و رمز موفقیت همانا تشکر کردن از خداوند است که اگر برای کوچکترین دارایی ات او را شکر کنی,لحظه به لحظه به احساس خوشبختی نزدیک تر می شوی.خوشبختی من و همسرم در زندگی کامل است.

حمید گودرزی

کارنامه بازیگری حمید گودرزی

حمید گودرزی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش کشتی اسپرانزا به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. اولین تجربه سینمایی او بازی کوتاه در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی بود.

سعید سهیلی کارگردان و نویسنده فیلم سهراب به تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول 1378 سهراب و ترانه که همدیگر را بسیار دوست دارند پس از مخالفت والدین خود تصمیم به خودکشی می گیرند. سهراب از مرگ می گریزد و متوجه می شود که ترانه خودکشی نکرده است…

حمید گودرزی، پس از بازی در  فیلم های پسران مهتاب و بازنده، در سال 1384 در دو فیلم قتل آنلاین و چپ دست بازی کرد. قتل آنلاین فیلمی به کارگردانی مسعود آب پرور، تهیه کنندگی کمال الدین طباطبایی و نویسندگی نادر وحید محصول سال 1384 است. قتل آنلاین یک فیلم جنایی با مضمون ترسناک است که حمید گودرزی در آن می درخشد.

فیلم قتل آنلاین در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش مسابقه سینمای ایران و در مسابقات فیلم اول و دوم حضور داشت. فیلم چپ دست به کارگردانی و فیلمنامه آرش معیریان بهمن به تهیه کنندگی معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان در سال 1384 ساخته شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا