اخبار روز

حمله واریا غفوری به نکونام; لیاقت مربیگری در استقلال را ندارد!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ استقلال پس از 20 هفته حضور در اوج، در بدترین مرحله این جنگ به رقیب دیرینه خود واگذار کرد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

به گزارش “ورزش سه”، وریا غفوری، کاپیتان استقلالی ها که سابقه چندین ساله حضور آبی ها را در کارنامه دارد و در این فصل بارها حمایت خود را از این تیم نشان داده، حالا از اتفاقاتی که آنها را از کسب جام محروم کرده گلایه دارد. او در این تیم به فصل گذشته و البته آینده آبی ها پاسخ داد که در ادامه می خوانید.

من متاثر و ناراحتم که قهرمان نشدیم

من بسیار متاثر و ناراحتم که قهرمانی را از دست دادم. خیلی امیدوار بودم که این تیم بتواند قهرمان شود و میلیون ها هوادار استقلال را خوشحال کند. به هر حال باید به همه بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه خسته نباشید بگوییم. فکر می کنم هر کاری از دستشان بر می آمد برای موفقیت استقلال انجام دادند و ارزشش را داشت.

لیگ بعدی بدون VAR مضحک خواهد بود

این واقعیت که هنوز در برابر پذیرش VR مقاومت وجود دارد، هم نگران کننده و هم ناامید کننده است. از طرفی با توجه به موارد مشکوک فسادی که در فوتبال ما به وجود آمده است، نیاز به استفاده از VR بیش از پیش احساس می شود. من فکر می کنم لیگ بعدی بدون VR بی معنی، مضحک و دامنه بی پایان خواهد بود. اگر امسال فرصت بود شاید سرنوشت قهرمانی عوض می شد.

بسیاری از سبک بازی انتقاد کردند اما سکوت کردند

اجازه دهید این نکته را شروع کنم که هواداران و پیشکسوتان امسال حمایت بی‌سابقه‌ای داشته‌اند. حتی کسانی که از سبک بازی این تیم انتقاد می کردند سکوت کردند تا به تیم مزیتی ندهند.

استقلال با اختلافات کودکانه از جام قهرمانی بیرون آمد

اما در روزهایی که تیم حریف درگیر دعواهای ملی بود، تعامل، همکاری و همدلی در راه قهرمانی انتظار می رفت، اما متاسفانه این دعواهای احمقانه، کودکانه و بی پایان مدیریت و سرمربی، ضربه بزرگی به تیم ملی زد. تیم تیم و روحیه هواداران. همچنین منجر به از دست دادن دو بازیکن تاثیرگذار مانند ارونوف و منتظر محمد شد. این رفتار ادای احترام به استقلال و تاریخ پرافتخار آن است نبود. انتظار می رفت مدیریت با شجاعت و قدرت بیشتری عمل کند تا حد و مرزها مشخص شود، از موقعیت ها سوء استفاده نشود تا این آزادی عمل خیلی زودتر از حذف مدیریت تمام شود.

استقلال در هر شرایطی برای قهرمانی می جنگد

چند بار شنیدیم که تاکید کردند صحبت از استقلال خیانت است. تاریخ 80 ساله استقلال بهترین پاسخ به این ادعای نادرست است. استقلال باید بدون بازیکن بین المللی به قهرمانی فکر کند و این بخشی از فرهنگ و عظمت استقلال است. از طرفی اختلاف با مدیریت باعث شد که سرمربی آنطور که باید در مورد شخصیت و اندازه تیم در مصاحبه ها صحبت نکند. همیشه این ذهنیت وجود داشت که به دنبال بهانه برای شکست احتمالی بودند و از همان روز اول اعتماد به نفس لازم مشهود نبود.

مالک جدید شرایط را برای او تنظیم می کند

باید منتظر ماند و برنامه های هلدینگ خلیج فارس برای مدیریت استقلال را بررسی کرد تا بتوانیم نظر بهتری درباره این تغییر بدهیم. امیدوارم مالک جدید با مطالعات و تحقیقات لازم شرایط باشگاهی شدن این تیم به معنای واقعی را فراهم کند. آرزوهایی که به اندازه کافی تکرار می شوند، همه به خاطر سپرده می شوند.

نکونام شرایط سرمربیگری استقلال را ندارد

با آنچه از جواد نکونام در فولاد می دانیم و در این فصل دیده ایم، او صلاحیت و توانایی لازم را برای ارتقا و پیشرفت استقلال ندارد. بنابراین برای شروع خوب به هلدینگ توصیه می کنم گزینه بهتری را برای بانک استقلال انتخاب کند.

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا