منابع خبری از کشته شدن حداقل 15 نظامی صهیونیست و زخمی شدن بیش از 20 نظامی دیگر در حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ جولانی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش تسنیم، منابع خبری فاش کردند که پایگاه تیپ جولانی و مقر یگان 621 ایگوز رژیم صهیونیستی در پادگان شراگا در شمال عکا در فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی شبه نظامیان حزب الله قرار گرفت.

به گفته این منابع، تاکنون دست کم پنج سرباز از این تیپ برجسته ارتش رژیم صهیونیستی کشته و بیش از 20 نظامی دیگر زخمی شده اند.

این منابع فاش کردند که تیم های امداد و نجات رژیم صهیونیستی در حال پاکسازی آوار در محل مورد حمله پهپاد هستند.

رسانه های عبری گزارش می دهند که پهپاد حزب الله به رستورانی در پایگاه تیپ جولانی حمله کرده است که به همین دلیل تعداد تلفات بسیار زیاد و حال برخی از مجروحان وخیم است.

ارتش اسرائیل در واکنش به حمله پهپادی حزب الله به پایگاه تیپ معروف جولانی، اعتراف کرد که این حمله مرگبارترین حمله حزب الله از زمان آغاز جنگ بوده است.

رادیو ارتش اسرائیل تاکنون تعداد سربازان مجروح را 20 نفر اعلام کرده است که البته این تعداد به دلیل سیاست سختگیرانه سانسور نظامی قربانیان صهیونیست واقعی نیست.

رسانه های رژیم صهیونیستی به شکست سامانه گنبد آهنین و سایر سامانه های هوایی این رژیم در برابر موشک ها و پهپادهای حزب الله اعتراف کردند و گفتند: سامانه هوایی شناسایی و مقر تیپ) به آرامی توانست رهگیری کند و به همین دلیل آژیرهای هشدار به صدا درآمد. در این منطقه

افزایش تلفات حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ جولانی: تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 15 نفر رسید.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که تعداد کشته شدگان تیپ جولانی پس از حمله پهپادی حزب الله به منطقه بنیامینه به 15 کشته و حداقل 28 زخمی رسیده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما