شب افتتاحیه جام ملت های اروپا 2024 به میزبانی آلمان با حمله انفرادی به یک مهمانی خصوصی که به مناسبت آغاز این رویداد برگزار شد، مشخص شد.

به گزارش ایرنا، پلیس آلمان پس از حمله به یک مهمانی خصوصی که به مناسبت آغاز مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا 2024 برگزار شده بود، مهاجم را هدف گلوله قرار داد و کشت.

روزنامه آلمانی بیلد نوشت این حادثه در ایالت زاکسن آنهالت در شرق آلمان و دقایقی پس از آغاز بازی تیم ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در افتتاحیه مسابقات قهرمانی اروپا 2024 رخ داد.

دویچه وله نوشت که مهاجم پس از ورود غیرقانونی به ساختمان محل برگزاری جشن به طور تصادفی با چاقو به مهمانان حمله کرد. در این حادثه دو نفر به شدت مجروح شدند. بر اساس گزارش ها حال مصدومان این حادثه وخیم است.

ماموران اعزامی به محل حادثه پس از نزدیک شدن مهاجم مجبور به استفاده از سلاح گرم شدند. مهاجم پس از شلیک گلوله پلیس در بیمارستان جان باخت.

بازی افتتاحیه این جشنواره فوتبال با برتری 5 بر یک میزبان به پایان رسید. یورو 2024 که از شب گذشته آغاز شد، در 10 ورزشگاه از هامبورگ در شمال تا مونیخ در جنوب آلمان برگزار می شود و در 4 جولای به پایان می رسد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :