اخبار روز

حمله ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری!

در حملات متعدد نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری بامداد امروز (پنجشنبه) چندین شهروند فلسطینی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (پنجشنبه) حملات متعددی بین نیروهای رژیم اشغالگر و فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن صورت گرفت.

در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای «دورا القرع» در شرق رام الله، دو شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، در پی حمله نیروهای اشغالگر به روستای «بدرس» در غرب رام الله، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای ارتش به شهادت رسید و یک نفر دیگر مجروح شد.

یک کودک 16 ساله فلسطینی به نام «طاها محمد» اهل اردوگاه «نور شمس» در شرق شهر «طولکرم» نیز در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه به شهادت رسید.

در جریان درگیری بین فلسطینی ها و نیروهای رژیم اشغالگر در بیت لحم، چهار شهروند فلسطینی از جمله یک کودک (14 ساله) به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به روستای «قلقیلیه» یورش برده و کمپین‌های بازداشت را در «الخلیل» و اردوگاه «الدهیشه» واقع در رام‌الله به راه انداختند و طی آن «حسن یوسف» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را بازداشت کردند.

در این زمینه منابع فلسطینی از دستگیری 80 فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری خبر دادند.

از روز چهارشنبه، کرانه باختری برای محکوم کردن حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی که صدها شهید برجای گذاشت، در یک حمله سراسری است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا