اخبار روز سینما

حمایت قاطع از مسعود فراستی پزشکیان: برای ایران و ایرانیان احساس خطر کرده ام / حلقه حجتیه و حلقه پایداری چیها جلیلی مرا محاصره کرده اند / در دور اول بازتاب آنلاینات شرکت نکردم اما اکنون می دانم که وظیفه فوری ملی من است. پزشکیان رای

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

مسعود فراستی متنی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد پزشکیان حمایت کرد و نوشت: برای ایران و ایرانی احساس خطر کرده ام.

متن فراستی با هشتگ نه به جلیلی به شرح زیر است:

احساس خطر برای ایران و ایرانیان

محفیل حجتیه گروه احمدی نژاد مشایی و حلقه پایداری چیها جلیلی را محاصره کرده اند.

رفتار ضدبشری سخنگوی ستاد بازتاب آنلایناتی وی علیه زنان و دختران و پسران کشور، اظهارات فاشیستی و نفرت انگیز رئیس ستاد وی، هیاهوی مردم در خیابان و… دستاورد “سایه” جلیلی. دولت”.

سیاست های لیبرالیسم خشن اقتصادی همراه با رشد سرسام آور تورم و قیمت های گزاف علیه ما، تداوم رانت خواری و فساد مالی، تحمیل تحریم ها، گسترش خفقان و سرکوب آزادی های فردی و اجتماعی با انقلابیون. شعارهای «حامی مظلوم» وضعیت کنونی جامعه را بحرانی‌تر و خطرناک‌تر می‌کند.

باید بایستیم، دیگر سکوت جایز نیست.

من در دور اول بازتاب آنلاینات شرکت نکردم، اما اکنون بنا به دلایلی که در بالا ذکر شد، می دانم که برون رفت از این وضعیت اسفبار اضطراری وظیفه عاجل ملی خود است. پزشکیان من رای می دهم فارغ از اینکه نه اصلاح طلب باشم و نه اصولگرا. پزشکیان من با نگاه انتقادی رای می دهم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا