اخبار روز سینما

حمایت عجیب حسین تهی از امیر تتلو با ساخت عروسک

حسین تهی و امیر تتلو ، دو چهره شناخته شده در دنیای موسیقی ایران، بار دیگر با حاشیه‌های جدیدی با موزیک ویدیو اخیر «تهی» خبرساز شده‌اند.

این بار، ماجرا مربوط به موزیک ویدئوی یکی از آهنگ‌های مشترک آن‌ها به نام اتحاد نسل یک است که به تازگی منتشر شد. در این موزیک ویدئو، از یک عروسک شبیه به «تتلو» استفاده شده بود که ظاهری خنده‌دار و اغراق‌آمیز دارد. این موضوع باعث واکنش‌های متعددی در فضای مجازی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حمایت عجیب حسین تهی از امیر تتلو با ساخت عروسک

رابطه «تهی» و «تتلو» به سال‌های دور برمی‌گردد. این دو در دهه 80 با یکدیگر دوست بودند و در چند آهنگ نیز با هم همکاری داشتند؛ اما در طول این سال‌ها، رابطه آن‌ها فراز و نشیب‌های زیادی داشته است.

دو سال پیش، «تهی» و «تتلو» بار دیگر با هم آشتی کردند و تحت عنوان اتحاد نسل یک با یکدیگر همکاری‌هایی را آغاز نمودند؛ اما این اتحاد دیری نپایید و خیلی زود دوباره به مشکل خوردند.

امیر تتلو

با این حال، به نظر می‌رسد که «تهی» هنوز هم احترام زیادی برای «تتلو» قائل است. او در مصاحبه‌ای اخیر گفته بود:

«تتلو» یک هنرمند با استعداد است و من همیشه از او حمایت خواهم کرد.

هنوز مشخص نیست که هدف «تهی» از ساخت این موزیک ویدئو چه بوده است. برخی معتقدند که او فقط قصد داشته تا با این کار از «تتلو» حمایت کند؛ اما برخی دیگر می‌گویند که او قصد داشته تا «تتلو» را مسخره کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حمایت عجیب حسین تهی از امیر تتلو با ساخت عروسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا