اخبار روز سینما

حمایت بازیگران هالیوودی از یکدیگر با پرداخت یک میلیون دلار به برنامه اضطراری ! + عکس

سوپراستارهای هالیوودی برای بهبود وضع زندگی هم‌صنف‌های خود در انجمن بازیگران آمریکا، که در حال اعتصاب همزمان با انجمن نویسندگان هستند، هر کدام بیش از یک میلیون دلار به برنامه کمک اضطراری انجمن بازیگران کمک کردند. تا بازیگرانی که زیر فشار مالی و بیکاری اعتصاب قرارگرفته‌اند، بیش از این آسیب نبینند.
جورج کلونی و همسرش امل، مت دیمون و همسرش لوسیانا، لئوناردو دیکاپریو، هیو جکمن و همسرش دبرا، دوین راک جانسون، نیکول کیدمن، جنیفر لوپز و همسرش بن افلک، رایان رینولدز و همسرش بلیک لایولی، جولیا رابرتز، آرنولد شوارتزنگر، مریل استریپ و اپرا وینفری، نامهایی هستند که توسط انجمن بازیگران اعلام شدند که هرکدام بیش از یک میلیون دلار به این برنامه اضطراری کمک کرده‌اند و ذخیره صندوق کمک اضطراری انجمن را به 15 میلیون دلار رسانده‌اند.

حمایت بازیگران هالیوودی از یکدیگر با پرداخت یک میلیون دلار به برنامه اضطراری ! + عکس
مدیر این برنامه کورتنی بی ونس اعلام کرده که اعتصاب سبب شده بازیگران بیشتری از این صنف برای دریافت کمک اضطراری ثبت نام‌کنند:«صنعت سرگرمی در بحران است و حالا این برنامه 30 درصد بیشتر از همیشه دارد درخواست کمک‌های اضطراری را بررسی می‌کند. ما تنها در هفته گذشته 400 درخواست برای کمک اضطراری داشتیم.»
دوین راک جانسون با کمک یک میلیون دلاری خود آغازگر این کمپین شد و سپس کلونی و استریپ که از اعضای ارشد هیئت بازیگران این انجمن هستند هم به او پیوستند. استریپ در بیانیه‌ای گفت:«من روزهایی که به عنوان نویسنده، نظافتچی، و تایپیست کار می‌کردم را به یاد دارم، حتی زمانی که در صف بیکاری هم می‌ایستادم به یاد دارم. در این اعتصاب، من بخت این را دارم که بتوانم از کسانی که در مقابل این جالوت‌های زورگو مقاومت می‌کنند حمایت کنم. ما با قدرت علیه این شرکت‌های قدرتمند که قصد دارد انسانیت، عزت و کار ما را بگیرند، ایستاده ایم. من بیش از همه به همکارن بازیگرم افتخار می‌کنم که سریعا به برنامه اضطراری انجمن، کمک مالی کردند.»
جورج کلونی هم در بیانیه خود گفت:«ما آماده بازگشت به میز مذاکرات با انجمن تهیه کنندگان هستیم. اما تا آن زمان من مفتخرم که بتوانم از انجمن بازیگران و همصنف‌هایم که در این لحظه تاریخی زیر فشار هستند، حمایت کنم. ما بر شانه بزرگانی مثل بتی دیویس و جیمی کگنی ایستاده‌ایم و حالا نوبت نسل ماست که چیزی به تاریخ بدهد.»

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا