اخبار روز سینما

حمایت آشکار محسن کیایی از پرسپولیس / محسن کیایی پرسپولیس دولتی نیست


به گزارش شمانیوز؛ محسن کیایی 14 مرداد وی در خصوص چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر در سال 2019 به خبرنگار خبروژی گفت: این قهرمانی طعم شکر می دهد. برای ما پرسپولیسی ها این قهرمانی شیرین تر از عسل بود. ثبات پرسپولیس در دوران برونکو آغاز شد و یحیی گل محمدی بلافاصله پس از حضور در این تیم، حواشی را به خوبی مدیریت کرد.

کیایی همچنین برای استقلال شعار داد و گفت: با توجه به اختلاف امتیازی ما با استقلال، دیگر چه بگویم؟ استقلالی ها به مسافت طولانی با پرسپولیس عادت کرده اند! این را هم بگویم که عده ای ادعا می کنند که بازی ها صحنه سازی شده است، البته چنین ادعایی در واقع توهم توطئه است زیرا پرسپولیس در آن سال ها بهترین تیم ایران بود و کیفیت خود را در زمین نشان می داد، بنابراین نیازی به توضیح نیست. به علاوه. . فراموش نکنیم که پس از رفتن استراماچونی، کشوری برای بازگرداندن او اقدام کرد. این اتفاق افتاد اما هنوز پرسپولیس را تیم دولتی می نامند! چرا زمانی که برونکو یا کالدرون از بین می رود این مشکلات رخ می دهد؟ نبود پس آیا کسی به دنبال بازگشت آنها نبود؟ مگر با بسته شدن پنجره و حذف 5 بازیکن مهم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسیدیم؟ برخی می خواهند قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرند اما نمی شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا