با توجه به اینکه شرکت ریتون در حال واگذاری کارگاه به شرکت پلیمر آریاسول است، نیروهای خود را از پروژه تعدیل کرده اند که باعث نگرانی نیروهای بومی پروژه هال شده است. بر این اساس شرکت پلیمر آریاسول اعلام کرده است که تلاش ما این است که در صورت واگذاری کارگاه به پیمانکار جدید، اقدامات و هماهنگی های لازم برای ادامه فعالیت نیروهای مسلح داخلی انجام شود.

به گزارش بولتن نیوز، کانال سوریه نیوز که گفته می شود در چند روز گذشته گزارشی از سوریه و جبهه مقاومت داشته است، اخباری را علیه شرکت آریاساسول و مدیرعامل آن دکتر دکتر خبر داده است. حیدرزاده انتشار می دهد که تکرار حرکت این شبکه برای همسویی با شبکه های معاند و من و به تلویزیون در گذشته است. . این شبکه موسوم به «شبکه خبری سوریه» به‌جای پوشش اخبار سوریه و جبهه مقاومت و پیگیری منافع نظام و مردم سوریه، لبنان و فلسطین، اخبار مربوط به معاهدات و مسائل مالی را دنبال می‌کرد تا تضعیف را هدف قرار دهد. آریاساسول و مدیر عامل آن

«کانال اخبار سوریه» به جای زیر سوال بردن حرفه ای شرکت آریاسول و پیگیری موضوع، جویا شدن دلیل مشکلات کارگران شرکت آریاسول و ارائه اخبار صحیح و گزارش های تخصصی به مخاطبان خود، سعی در انتشار اخباری مبنی بر بی توجهی پیمانکاران پروژه هاله دارد. بر دوش آریاساسول و مدیرعامل آن و از این طریق با طرح مسائل کارگری همسو با رسانه های سالگرد، خوراک تبلیغاتی برای شبکه های اپوزیسیون ایجاد می شود و در عین حال مشکلات قبلی آنها با این بنگاه پاک می شود. اکانت آریاساسول را حذف کنید و با کلیک بر روی شرکت آریاساسول مشکلات مورد نظر خود را به نحوی دنبال کنید!

این حرکت کانال خبری سوریه در گذشته تکرار شده است و مطالب تبلیغاتی در مورد مسائل کارگری را به شبکه مرد و به و سایر رسانه های مرتبط ارائه می دهد. اکنون این کانال خبری بار دیگر در تلاش است تا به موضوعاتی بپردازد که نه تنها با تعریف و نام این شبکه خبری نمی گنجد، بلکه مسائل کارگری، مالی و قراردادی از زبان روابط عمومی حتی از مدیران شبکه جویا و پیگیری نشده است. شرکت آریاساسول و تلاش کرد، آریاساسول و مدیرعامل آن دکتر. حیدرزاده برای میانجی گری مشکلات پروژه هاله و پیمانکار آن.

این به این دلیل است که مسائل قرارداد پروژه هیل در واقع قبل از مدیر عامل، Dr. مشکلات پیش آمده بر عهده حیدرزاده و پیمانکاران این پروژه بود که البته از سوی آریاسول پیگیری خواهد شد.

در حالی که رفتار حرفه ای ایجاب می کند که نظر شرکت آریاساسول نیز در مورد مشکلات پروژه هال جویا شود، این کانال خبری اخباری را علیه دکتر حیدرزاده مدیرعامل شرکت آریاسول را منتشر کرد اما همچنان با شرکت آریاسول تماسی حاصل نشد ماجرای پیمانکاری که حقوق کارگران را رعایت نکرد به صورت تخصصی دنبال می شود و گزارش تخصصی در اختیار سازمان قرار می گیرد. به مخاطبان این کانال علل مشکل ارائه شده است. به همین دلیل لازم است در این گونه گزارش ها نظر کارکنان، پیمانکار و شرکت کارفرما یعنی آریاساسول جویا شود.

بیانیه شرکت پلیمر آریاسول در خصوص کارگران پروژه هال

در همین راستا، شرکت پلیمر آریاسول در خصوص مشکلات پیش روی کارگران پروژه هاله که در نتیجه عملکرد پیمانکار به وجود آمده است، ضمن تاکید بر اینکه شرکت آریاسول در حال پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع مشکلات کارگران است، توضیحاتی ارائه کرده است. مشکلات با پیمانکار پروژه هیل برای رفع مشکلات کارگران این پروژه.

توضیحات شرکت پلیمر آریاسول: تلاش برای رفع مشکلات کارگران با پیمانکار پروژه هالو

شرکت پلیمر آریاسول با اعلام نگرانی برخی از کارگران پروژه هاله گفت: شرکت پلیمر آریاسول همواره توجه ویژه ای به موضوع اشتغال زایی به ویژه کارگران بومی منطقه داشته است. همچنین حفظ کرامت سرمایه انسانی شرکت و شرکت های همکار مورد توجه و تاکید مدیریت شرکت بوده است. بر این اساس، تداوم فعالیت کارکنان شرکت و شرکت های همکار و همچنین رعایت کامل حقوق و حقوق افراد، همواره از اولویت های اصلی فعالیت شرکت بوده و کارنامه روشن این شرکت در چند سال گذشته، گواهی بر این ادعا

اما در خصوص اختیارات طرف قرارداد شرکت ریتون به عنوان پیمانکار پروژه مسکن، آموزشی و زیست محیطی هال مسائلی وجود داشت که قانوناً از محدوده تعهدات شرکت پلیمر آریاسول خارج شد.

با توجه به واگذاری کارگاه توسط شرکت ریتون به شرکت پلیمر آریاسول، نیروهای خود را از پروژه خارج کرده اند که این امر باعث نگرانی نیروهای بومی در محل پروژه هال شده است.

بر این اساس شرکت پلیمر آریاساسول در جلساتی با مراجع ذیصلاح شهرستان عسلویه اعلام کرد که تلاش ما بر این است که در صورت واگذاری کارگاه به پیمانکار جدید، اقدامات و هماهنگی های لازم برای ادامه کار انجام شود. فعالیت های کاری نیروهای مسلح محلی صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *