سرگرمی

حقیقت عجیب افشا شده درباره پژمان جمشیدی

بازتاب آنلاین، صحبت هایی درباره پژمان جمشیدی برای اولین بار انجام شده و ویدئوی آن در فضای مجازی دست به دست شده است که جزئیات آن را در ادامه می خوانید.

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون که با پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر پرکار این روزها در چندین فیلم و سریال از جمله پژمان، تگزاس، خوب بد جلف و… همبازی شده است. یکی آنها به یکی از زوج های هنری سینما تبدیل شدند، چندی پیش با حضور در برنامه 35 میلی متری و گفتگو با فریدون جیرانی در مورد سریال پژمان و نارضایتی برخی از بازیگران این سریال به دلیل حضور پژمان جمشیدی افشاگری کرد.

سام درخشانی در گفتگوی جدید با فریدون جیرانی به بازیگری اشاره کرد که حاضر است مقابل پژمان جمشیدی بازی کند. نبود این بازیگر گفت:

پژمان جمشیدی برنامه ای به او داده بود در مورد دوران افولش بعد از شهرت، اتفاقات واقعی که برای پژمان افتاد و نشناختن او و اینها… پژمان همیشه عاشق سینما بود، همیشه می خواست وارد شود و این ایده را مطرح کردند و شبکه هم می گوید خوب است، تا زمانی که پژمان بازی نکند، صحبت این است که امیرحسین رستمی بازی کند و دیگران، امکان ندارد و قرار است پژمان با شرایط خاصی بازی کند، می گویند ما بازی می کنیم. ببینید خوب است، اگر خوب است ادامه دهید نبود باید آن را کنار بگذارید، چند سکانس نمونه می گیرند و …، چالش های دیگری نیز در این مسیر وجود داشته است، با یکی دو تا از بازیگران در حال نوشتن قرارداد هستند، حتی پوریا پورسرخ هم دارد قرارداد می نویسد، اما فردای آن روز می رود که آن را فسخ کند، هیچ یک از بازیگران راضی به بازی با پژمان نیستند، پیمان قاسم خانی به من زنگ می زند و می گوید یادت باشد بهت گفتم. که به شما گفتم کمدی است و او می گوید بله الان بیا و من آنقدر می خواستم با این تیم کار کنم که بدون سوال پذیرفتم.

سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت و نویسندگی پیمان و مهراب قاسم خانی در سال 92 از شبکه سه سیما پخش شد. پژمان جمشیدی که تا آن زمان به عنوان یک چهره فوتبال شناخته می شد در این سریال جلوی دوربین رفت و توانست در دنیای بازیگری موفق باشد. پژمان جمشیدی در سریال پژمان نقش یک فوتبالیست را بر عهده داشت و سام درخشانی مدیر برنامه های او در این سریال بود.

پس از گذشت سال ها از اولین بازی پژمان جمشیدی و ورود او به سینما، این روزها شاهد نقش آفرینی او در بسیاری از آثار طنز و جدی هستیم، پژمان جمشیدی در فیلم ها و سریال های زیادی چون زیرخاکی، به بودی، دیوار به دیوار، صبحانه با. زرافه ها، تگزاس او در بخارست، بی مادر، الافزار، هرت سیتی و غیره بازی کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا