اخبار روز

حقوق بازنشستگان در سال 1403 به 9 میلیون تومان افزایش می یابد!


به گزارش مانیبان به نقل از مگتو، چندی پیش معاون اول رئیس جمهور در بیانیه ای اعلام کرد: حداقل حقوق ماهیانه بازنشستگان به حدود 10 میلیون تومب می رسد.

محمد مخبر روز گذشته در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد که دولت به طور جدی برای تناسب حقوق بازنشستگان تلاش می کند و این موضوع در پایان دولت حل خواهد شد. از نظر دولت قابل قبول نیست و موضوع حداقل دستمزد دریافتی و افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی باید هر چه سریعتر حل شود.

این اظهارات معاون اول رئیس جمهور مصادف با صولت مرتضوی وزیر کار است که وی نیز در این جلسه تاکید کرد: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح های توسعه درمانی انجام می شود.

پیش از این رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده درباره افزایش حقوق اقشار حقوق بگیر و بازنشستگان در لایحه بودجه 1403 گفت: ضریب حقوق حقوق بگیران 20 درصد و حقوق بازنشستگان افزایش یافت. طبقه 9 میلیون توکن است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا