به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از استان چهارمحال و بختیاری شهرام فرجی نماینده هنری و سینمایی این اداره کل گفت: فیلم کوتاه احمدرضا بوفون در ششمین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلم ورزشی لیسبون با هفت فیلم از ایتالیا، پرتغال و برزیل برای دریافت جایزه CINEFOOT (فوتبال و سینما) به رقابت می پردازد.

فرجی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی لیسبون از 11 تا 22 مهرماه مطابق با 20 تا 22 اکتبر است. مهر امسال در پایتخت پرتغال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فیلم احمدرضا بوفون در 11 دقیقه و 42 ثانیه ماجراهای جوانی به نام احمدرضا که علاقه زیادی به دروازه بان و جانلوئیجی بوفون فوتبالیست ایتالیایی دارد در 11 دقیقه و 42 ثانیه است، تصریح کرد: به جای احمدرضا. یکی یکی از بازیکنان غایب تیم دهکده وارد زمین می شود اما اعضای تیم به دلیل عملکرد ضعیف او را از زمین بیرون می اندازند، بنابراین ماجرا به گونه دیگری ادامه می یابد.

فرجی یادآور شد: شهبازی به عنوان کارگردان و یکی احمدرضا بوفون نویسنده این فیلم در منطقه میانکوه چهارمحال و بختیاری فیلمبرداری آن را انجام داده است و این فیلم تاکنون برنده جایزه بهترین داستان کوتاه از جشنواره فیلم ورزشی دانشگاه نیویورک در آمریکا و دیپلم افتخار فرانسوی ها شده است. جشنواره فیلم های ورزشی و راهیابی به نیمه نهایی بیست و یکمین جشنواره معلولیت لمسی سینما و بخش رقابتی جشنواره SYSFF آمریکا نیز به کارنامه هنری این فیلمساز چهارمحال و بختیاری اضافه شد.

وی بازیگران این فیلم کوتاه را احمدرضا (سبحان) زیلابی، مهدی صفری، حسین خرمی، امیرسام اسلامی، آرتین خلیلی، حسین شهبازی، امیرسام کیاسری، امیرسام شهبازی، محمدمهدی طهماسبی، یونس اسلامی، یوسف شهبازی و ابوالفضل رفیعی نام برد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: علی اصغر حجت پناه به عنوان نویسنده، مهیار بختیاری به عنوان دستیار کارگردان، محمد شاه حسینی به عنوان فیلمبردار، نوید کیاسری به عنوان تصویربردار، میثم حجت پناه به عنوان عکاس و فیلمبردار، حبیب محمدی صدابردار، محمد ثریا تدوینگر و محمدرضا بداغی و سارا نادعلی در بخش موسیقی از جمله عوامل فنی هستند که در ساخت فیلم احمدرضا بوفون نقش داشته اند.

لازم به ذکر است که فیلم احمدرضا بوفون یکی از ده فیلم کوتاه و مستند مرتضی شهبازی است که این فیلمساز چهارمحال و بختیاری با تولید این تعداد فیلم در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی حضور موفقی داشته است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما