اخبار روز سینما

سکانسی از بازی سینا ولی الله در سریال قدیمی مروارید سرخ !/ویدئو

امروز ویدیویی از سریال قدیمی مروارید سرخ سینا ولی الله در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد او قبل از مهاجرت و شروع به کار در عرصه اجرا در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته است.

سریال مروارید سرخ به کارگردانی و نویسندگی مسعود رسام در سال 1383 کلید خورد و یک سال بعد در سال 1384 از شبکه پنچ تهران پخش شد. در ویدئویی که در زیر مشاهده می کنید نقش سینا ولی الله مجری برنامه چند شنبه با سینا را در این سریال می بینیم.

سینا ولی الله در سریال مروارید سرخ

سینا ولی الله بازیگر معروف و محبوب رسانه های فارسی در سریال قدیمی مروارید سرخ ظاهر شد. او در این سریال نقش مهمی را ایفا کرد و با استعداد و بازی قوی خود توانست احساسات و ابعاد شخصیت خود را به صورت واقعی و قابل تشخیص به نمایش بگذارد. حضور سینا ولی الله در این سریال به یکی از لحظات فراموش نشدنی تاریخ تلویزیون ایران برای طرفداران و علاقه مندان آن تبدیل شده است.

سینا ولی الله تهیه کننده، مجری، کمدین، صداپیشه و مدیر تولید سیمای ایران در 25 سالگی مهر وی در سال 1355 در تهران به دنیا آمد. وی مجری برنامه «چندشنبه با سینا» است که از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود. مادر سینا به عنوان کارمند ارشد در وزارت فرهنگ و هنر و پدرش در وزارت نیرو مشغول به کار بودند. هر دو در رشته تئاتر و انتشارات آموزش دیده اند و پدرش نیز در نقاشی و خوشنویسی استعداد زیادی دارد. علاوه بر این، سینا یک خواهر و یک برادر دارد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا