اخبار روز

توسعه همکاری‌های بین المللی در فوتبال ایران! /حضور زنان در ورزشگاه ها به تایید رسیده است!

به نقل از شمانیوز به گزارش پی ام آپ، مهدی تاج با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ارتقای سطح فنی فوتبال ایران از امضای تفاهم نامه با کشورهای عراق و عربستان خبر داد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه ای با عراق منعقد کرده ایم که به نفع ما خواهد بود و با این شرایط می توانیم اردوهای بیشتری را در آن کشور انجام دهیم و در کرمانشاه و خوزستان نیز حضور خواهند داشت و این موضوع می تواند خیر به همراه داشته باشد.

وی درباره همکاری با عربستان نیز خاطرنشان کرد: در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم زیرا فوتبال ایران و عربستان دو قطب فوتبال آسیا هستند و این همکاری می تواند منافع زیادی برای هر دو کشور داشته باشد.

تاج درباره باشگاه های فوتبال و سقف قرارداد نیز گفت: اگر این موضوع اجرا نشود باید سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه ها زیان ده هستند و هدف ما ساماندهی شرایط است.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر حضور بانوان در ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: ورود بانوان را خواهیم داشت، شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که متولی تصمیم گیری در مورد نحوه اجرا است. او وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو سازمان اطلاعاتی در حال برنامه ریزی هستند که خانم ها چطور وارد شوند و اینکه بیایند یا نه دیگر مشکلی نیست. بانوان در ورزشگاه هایی مانند گل گهر، سپاهان، ذوب آهن و غدیر اهواز حضور خواهند داشت و ورزشگاه آزادی باید برای آن آماده باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا