اخبار روز سینما

حضور زنان در جوکر 2 تأیید شد

برنامه پرمخاطب جوکر 2 به کارگردانی «احسان علیخانی» همچنان پخش می‌شود و تاکنون 4 قسمت از رقابت‌های گروه اول با حضور آقایان کمدین به نمایش درآمده است.

حالا نکته قابل توجه این فصل، حضور بانوان کمدین در گروه دوم این مسابقه برای اولین‌بار است. عدم حضور بانوان در فصل اول جوکر به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت، چالش بزرگی برای «احسان علیخانی» و عوامل برنامه بود. او در پایان فصل اول با اشاره به این محدودیت‌ها، ابراز امیدواری کرده بود که در صورت فراهم شدن شرایط، شاهد حضور بانوان در این رقابت سرگرم‌کننده باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حضور زنان در جوکر 2 تأیید شد

خوشبختانه این اتفاق افتاده و گروه دوم جوکر متشکل از هشت بانوی کمدین و بازیگر توانمند ایرانی همچون «ژاله صامتی»، «ناهید مسلمی»، «سوسن پرور»، «نرگس محمدی»، «الیکا عبدالرزاقی»، «رویا میرعلمی»، «گیتی قاسمی» و «متین ستوده» است.

هنوز مشخص نیست که این گروه از بانوان کمدین چه چالش‌هایی را در فصل دوم جوکر تجربه خواهند کرد و تا چه اندازه محدودیت‌ها اجازه خلاقیت و شوخی‌های آزادانه را به آن‌ها می‌دهد. با این حال، بی‌شک حضور آن‌ها در این برنامه می‌تواند تنوع و جذابیت تازه‌ای به جوکر ببخشد و مخاطبان را بیش از پیش به تماشای این برنامه ترغیب کند.

جوکر 2

انتظار می‌رود قسمت‌های مربوط به رقابت گروه دوم جوکر با حضور بانوان کمدین، بعد از ایام محرم از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شود. علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند برای تماشای قسمت‌های پخش شده و اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این برنامه، به پلتفرم فیلیمو مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا