اخبار روز

حضور رهبران احمق، بی‌معنا، ظالم و بی‌ شرف کشورهای غربی و آمریکا نشان داد که رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها خانه عنکبوت است، بلکه همه قدرت ها آدم برفی هستند.

به گزارش ایرنا، کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز با اشاره به آیه 64 سوره مبارکه نسا با بیان اینکه مؤمن با سلاح تقوا همواره از آسیب شیطان در امان است، گفت: شیاطین دشمن و هدف شما هستند می خواهند شما را از حرکت به سوی کمال، رشد و ترقی، عزت، معنویت، علم و اقتدار بازدارند. وی افزود: به همین دلیل تهیه توشه برای سفر و همراهی با کاروان ضروری است.

صدیقی تصریح کرد: غارتگران ثروت و ثروت و قدرت را نعمت نپندارید و گاهی آفت توانگران و زورمندان هستند و در آخرت در قعر جهنم خواهند بود، اما نعمت از آن شماست. دنیا و آخرت در پرتو این نعمت آباد می شود، این نعمت ولایت است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: عملیات طوفان الاقصی آرمان انقلاب اسلامی ایران است و با مذاکره و اقدام منفعلانه نمی توان کاری در برابر متجاوز و غاصب کرد.

صدیقی افزود: انتفاضه مردم فلسطین در 44 سال گذشته موضع دفاعی داشت اما این بار موضع تهاجمی گرفت. صهیونیست ها در یک روز و نیم

وی افزود: حضور فیزیکی سران احمق، بی شعور، ظالم و بی شرف کشورهای غربی و در رأس آنها رئیس جمهور سردرگم آمریکا. [در اراضی اشغالی] و پس از آن، حمایت صدراعظم آلمان، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه نشان داد که نه تنها رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است، بلکه همه قدرت ها آدم برفی هستند که در قدرت آنها کسی به خدا اعتماد می کند. مضمون و پوچ بودن آن به جهانیان نشان داده می شود.

صدیقی تاکید کرد: حماس با تکیه بر ایمان و صلابت کمر اسرائیل را شکست و استخوان های آمریکا شنیده شد. این حمله جسورانه و بی سابقه نشان داد که مقاومت در صورت اتخاذ موضعی تهاجمی دست برتر را خواهد داشت. صهیونیست ها می خواستند حماس را نابود کنند اما در هر صحنه شکست خوردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به کشتار زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی و حمله به مراکز درمانی گفت: کشتار این همه کودک احساسات جهانی را برانگیخت و حتی مردم آمریکا از مقاومت در مقابل کاخ سفید حمایت کردند. حضور مردم در خیابان های لندن و فرانسه نشان داد که سد آب شده و نابودی اسرائیل نزدیک است و انشاءالله شاهد افول آمریکا خواهیم بود.

صدیقی با اشاره به شکاف در درون صهیونیست ها و ناکارآمدی نتانیاهو در حل مشکلات گفت: صهیونیست ها پس از مدتی اجرای آتش بس، جنایت و کشتار کودکان، زنان و بیماران را بسیار تلخ می دانند هجمه های مقاومت. حرکت در عراق، یمن و لبنان نشان می دهد که کمر صهیونیست ها زیر آتش سنگین مقاومت شکسته است.

وی در خصوص اخراج صهیونیست ها پس از نابودی اسرائیل گفت: صهیونیست های بدبخت کجا می توانند بروند؟ هر کجا بروند، زیر این آسمان جای امنی نخواهند داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا