حضور بی سابقه شرکت ها و مردم؛ نمایشگاه مشهد رکورد زد!
حضور بی سابقه شرکت ها و مردم ؛ نمایشگاه مشهد رکورد زد!

هفته گذشته نمایشگاه مشهد با حضور کامل شرکت های تولیدکننده و واردکننده برگزار شد. نمایشگاهی که پس از سال ها رکورد بازدیدکنندگان را شکست.

طبق معمول نمایشگاه مشهد امسال نیز در پایان تابستان از 7 تا 31 شهریور برگزار شد. این نمایشگاه هم از نظر شرکت های حاضر در آن و هم از نظر تعداد بازدیدکننده نسبت به نمایشگاه های سال های اخیر و امسال رکورد بالایی را به نام خود ثبت کرد. استقبال مردم مشهد از این نمایشگاه به حدی بود که به جرات می توان گفت مشهد امسال میزبان شلوغ ترین نمایشگاه خودرو بود. توجه داشته باشید که نمایشگاه خودرو مشهد از نظر مساحت بزرگترین نمایشگاه خودروی کشور است و به تبع آن در چنین فضایی شلوغ است که جمعیت واقعاً زیاد است و بازدید امسال از نمایشگاه مشهد نیز همین گونه بود. اما دلیل این بازدید بالا چه بود؟

همانطور که می دانید ما سال ها ممنوعیت واردات خودرو در ایران را داشتیم و پس از آن از سال گذشته دور جدید واردات به طور جدی آغاز شد. می توان گفت از سال 1395 تا امسال رکورد حضور واردات است. شرکت های حاضر در نمایشگاه مشهد از هم پاشیدند. در این نمایشگاه واردکنندگان با تمام محصولات خود حضور داشتند و بسیاری از آنها محصولات جدیدی داشتند. اهمیت بسیار زیاد نمایشگاه مشهد باعث شد تعدادی از این واردکنندگان مشهد را به عنوان اولین حضور خود در نمایشگاه انتخاب کنند. حضور شرکت هایی مانند رسا موتور خاورمیانه (واردکننده GAC سوزوکی)، آذریوردسال (واردکننده هوندا)، نامی خودرو (واردکننده نیسان و تویوتا)، گروه صنعتی ایران روور (واردکننده اشکودا و نیسان)، BMW Cars (واردکننده). بازوی گروه) بهمن، آرین موتور (وارد کننده محصولات میتسوبیشی)، فردا موتور (وارد کننده محصولات ام جی)، کوشا خودرو (وارد کننده محصولات کیا) و نادین خودرو (واردکننده محصولات آئودی) باعث شدند تا شاهد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه باشیم. البته گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار با محصولات جدید تولیدی و وارداتی حضور داشت و غرفه بسیار پر رفت و آمدی داشت.

حضور بی سابقه شرکت ها و مردم؛ نمایشگاه مشهد رکورد زد!
حضور بی سابقه شرکت ها و مردم ؛ نمایشگاه مشهد رکورد زد!

از طرفی مونتاژکننده های موثر در بازار مانند کرمان موتور، فردا موتور، آرین پارس موتور و …. بهمن موتور نیز در این نمایشگاه حضور داشت و سبد کامل محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار داد. حضور شرکت های تولیدی و واردکننده به حدی بود که سایر شرکت های علاقه مند به دلیل محدودیت ظرفیت امکان حضور در این رویداد خودرویی را نداشتند. میزان بازدید از این نمایشگاه به حدی بود که شلوغی و ترافیک اطراف نمایشگاه باعث شد بسیاری از مسئولان از بازدید خود منصرف شوند.

این رویداد خودرویی بی شک پر رونق ترین نمایشگاه خودرو در سال جاری است و حتی می توان گفت نمایشگاه مشهد پرمخاطب ترین نمایشگاه خودروی کشور در سال های اخیر بوده است. نمایشگاه خودرو مشهد در فضایی به مساحت 40 هزار متر مربع عنوان بزرگترین نمایشگاه خودروی کشور را به خود اختصاص داده است. یکی این نمایشگاه یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های خودرو در ایران است و هر ساله به طور منظم برگزار می شود.

حضور بی سابقه شرکت ها و مردم؛ نمایشگاه مشهد رکورد زد!
حضور بی سابقه شرکت ها و مردم ؛ نمایشگاه مشهد رکورد زد!

امید است از این پس با ادامه روند واردات و همچنین افزایش ظرفیت های تولیدی شاهد برگزاری نمایشگاه های پربارتری مانند این باشیم.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :