اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

حضور همراه اول در رویداد اینوتکس 2023

همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس 2023 آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی خود را در زمینه های داغ جدید متاورس و انیمیشن به نمایش خواهند گذاشت.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین شرکت کننده در “اینوتکس 2023” به عنوان بزرگترین رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، از فردا 19 تا 29 اردیبهشت ماه 1402 در محل پارک علم و فناوری پردیس میزبان بازدیدکنندگان است

همراه اول با محوریت «مرکز تحقیق و توسعه» خود در این رویداد حضور خواهد داشت که علاوه بر سرمایه گذاری های قابل توجه در حوزه های دانش بنیان و تولید ملی، در بومی سازی فناوری های نوظهور و کاربردی نیز پروژه های جاری و اجرا شده بسیاری دارد، حضور دارد.

مرکز تحقیقات و توسعه همراه اول می خواهد دستاوردهای فناوری خود در زمینه های داغ جدید متاورس و انیمیشن به نمایش بگذارد.

با توجه به قابلیت معرفی فناوری های روز به صنایع بزرگ و کوچک در این رویداد، از سوی دیگر فرصتی برای سرمایه گذاران با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه فراهم است که از این رو، همراه اول از پتانسیل های خود برای حضور فیزیکی در اینوتکس بهره برده است.

در واقع «هاب» با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری‌های پایه و پلتفرمی و ایده‌های تجاری جدید با تمرکز بر تسریع سرمایه‌گذاری‌ها، به دنبال ایجاد ارزش در زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور است.

این شرکت در حال حاضر در زمینه بررسی و انتخاب استارتاپ های با پتانسیل رشد برای ورود به دوره شتابدهی فعال است و تمرکز آن در برنامه راهبردی ایجاد زنجیره ارزشی است که بتواند در بلند مدت به فعالیت های خود و شرکت حرکت اول (هلدینگ سرمایه گذاری جسورانه گروه همراه اول) انسجام بخشیده و فعالیت های موجود در این زنجیره مکمل یکدیگر باشند.

بنابراین حضور هاب های مراکز شیراز و اصفهان در اینوتکس می تواند برای سرمایه گذاران و فعالان عرصه نوآوری و کارآفرینی امیدوارکننده باشد.

علاوه بر این، در ایام اینوتکس 2023، همراه اول در جلسات «ایستگاه بعدی»، «استیج» و «تالار مدیریت» شرکت می‌کند، برخی از عناوین و دسته‌بندی‌های این نشست شامل «زندگی مجازی»، «نقش دیجیتالی دوقلوها در انقلاب صنعتی چهارم، «نقش سازمان‌های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری» و «حکمرانی دیجیتال در خدمات همراه اول».

علاوه بر این، در ایام برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳، همراه اول در نشست های «Next Station»، «Stage» و «فروم حکمرانی» شرکت می کندبرخی از عناوین و دسته‌بندی‌های این نشست شامل «زندگی مجازی»، «نقش دیجیتالی دوقلوها در انقلاب صنعتی چهارم»، «نقش سازمان های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری» و «حکمرانی دیجیتال در خدمات همراه اول» است.

همراه اول طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) که با اهدافی نظیر «سرمایه گذاری»، «مشارکت و همکاری» و «گفتگو و شبکه سازی» برگزار می شود، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در غرفه ۲۲۴ سالن شماره ۲ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به عرصه فناوری های دیجیتال است.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان حضور اولین همراه در رویداد Innotex 2023

که در تاریخ 2023-05-08 22:10:40 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا