اخبار روز

حرکت ویژه مایکل جکسون در روسیه! (+تصاویر)

عصر ایران – جکسون در 15 سپتامبر 1993، او کنسرتی را که بخشی از آن بود، در حضور حدود 80000 تماشاگر در استادیوم لوژنیکی در مسکو، روسیه برگزار کرد. تور جهانی خطرناک او بود

تور جهانی خطرناک دومین تور کنسرت جهانی خواننده آمریکایی جکسون به او لقب «پادشاه پاپ» داده شد. این تور در 27 ژوئن 1992 در مونیخ آلمان آغاز شد و در 11 نوامبر در مکزیکو سیتی مکزیک به پایان رسید. در طول این تور جهانی، مایکل جکسون 69 کنسرت در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین برگزار کرد.

مایکل جکسون احتمالاً موفق‌ترین هنرمندی بود که در آن زمان در روسیه اجرا کرد، اما مردم روسیه هنوز آماده استقبال گرم از او در سال 1993 نبودند.

فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی که تقریباً دو سال پیش در 26 دسامبر 1991 رخ داد، منجر به تنش های سیاسی و مدنی متعددی شد. روسیه به ویژه از آسیب های اقتصادی شدیدی متحمل شد که منجر به بحران های اجتماعی گسترده و نارضایتی در میان مردم شد.

همه این عوامل به طور اجتناب ناپذیری بر روند کنسرت مایکل جکسون تأثیر گذاشت. از این رو مایکل جکسون و تیم هلدینگ کنسرت او تصمیمی غیرمنتظره گرفت و گامی ویژه برداشت: کنسرت او رایگان اعلام شد. سرانجام در 24 شهریور 93 80 هزار نفر نمایشی فراموش نشدنی را تجربه کردند.

کنسرت مایکل جکسون در روسیه

کنسرت مایکل جکسون در روسیه

کنسرت مایکل جکسون در روسیه

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا