اخبار روز

حرکت قیمت صعودی بیت کوین در مقابل قیمت نزولی طلا!

به نقل از شمانیوز، قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد افزایش یافت و به حدود 30450 دلار رسید.

به گزارش پی ام آپ، قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه در میان خوش بینی ها در مورد تصویب ایجاد صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس برای بیت کوین افزایش یافت. داده های اقتصادی ایالات متحده که قرار است امروز منتشر شود احتمالاً عامل دیگری برای افزایش مجدد قیمت این ارز مجازی خواهد بود.
قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد افزایش یافت و به حدود 30450 دلار رسید. بیت کوین هفته گذشته پس از درخواست Blockrock برای ایجاد ETF بیت کوین از مرز 30000 دلار عبور کرد و در این محدوده باقی مانده است.

درخواست Blockrock قیمت بیت کوین رابین را بین 30 تا 31000 دلار نگه داشته است و به نظر می رسد که ممکن است تمایل به خرید این ارز مجازی را بار دیگر افزایش دهد.
یکی دیگر از عوامل بهبود وضعیت سرمایه های مجازی، انتشار شاخص هزینه های مصرف شخصی در آمریکا در ماه می خواهد بود. فدرال رزرو آمریکا اغلب از این شاخص برای محاسبه تورم استفاده می کند. این اطلاعات احتمالاً میانگین صنعتی داوجونز و قیمت بیت کوین را افزایش می دهد.
سیاست افزایش نرخ بهره که فدرال رزرو ایالات متحده از مارس 2022 برای مقابله با تورم اتخاذ کرده است باعث کاهش ارزش بیت کوین و سایر سرمایه های ریسک شده است. بنابراین افزایش اخیر قیمت ارزهای مجازی نتیجه خوش بینی به پایان این سیاست است. بانک مرکزی ایالات متحده برای اولین بار در ماه جاری نرخ بهره را ثابت نگه داشته است، اما مقامات فدرال رزرو اعلام کرده اند که احتمالاً در سال جاری مجدداً نرخ بهره را افزایش خواهند داد تا تورم را مهار کنند.
قیمت اتر، دومین ارز مجازی بزرگ جهان، تقریباً در حدود 1850 دلار ثابت است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا