اخبار روز

حرکت عجیب بایدن در مراسم/عکس

به گزارش آنلاین، پس از سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در مراسم “روز یادبود” در گورستان ملی آرلینگتون، که هر ساله به منظور گرامیداشت آمریکایی های کشته شده در خدمت ایالات متحده برگزار می شود، ویدئوهایی در سراسر جهان پخش شد که نشان می دهد بایدن در حال گرفتن عکسی باشد. چرت بزند، یا حداقل به نظر می رسد که او برای چند لحظه خواب بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس تصاویر منتشر شده از این ویدئوها در شبکه اجتماعی ایکس، بایدن روی صندلی نشسته، چشمانش کاملا بسته است و سرش در یک جهت تاب می خورد. بنابراین به نظر می رسد که او خواب بوده است.

پرزیدنت بایدن در ابتدای مراسم سخنرانی کرد و از این فرصت برای قدردانی از کسانی که در راه خدمت به ایالات متحده جان باختند استفاده کرد. وی همچنین از جانبازان، بازماندگان و اعضای خانواده آنها که در مراسم روز یادبود حضور داشتند تشکر کرد.

وی بدون اشاره به تجاوزات آمریکا در سراسر جهان و مداخلات نظامی واشنگتن در کشورهای مختلف گفت: ما در این لحظه بزرگ در این مکان مقدس جمع شده ایم تا فداکاری صدها هزار مرد و زن را که جان خود را برای این ملت فدا کردند، گرامی بداریم. . و او را به خاطر بسپار

جو بایدن همچنین به مرگ پسرش بر اثر سرطان اشاره کرد که گفته می شود در سفر “بو بایدن” به عراق و قرار گرفتن در معرض چاله های سمی به آن مبتلا شده است. این پنجشنبه نهمین سالگرد درگذشت بو بایدن است.

به گفته اداره امور کهنه سربازان، این گودال‌های بزرگ در فضای باز اغلب در یا نزدیک پایگاه‌های نظامی برای سوزاندن زباله‌ها، از جمله ضایعات مهمات، مواد خطرناک و ترکیبات شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و سموم خطرناکی را در هوا آزاد می‌کردند که در صورت تماس با آن‌ها می‌توانستند به داخل رها شوند. هوا ممکن است هوا وارد آن شود و باعث مشکلات سلامتی کوتاه مدت و بلندمدت شود. این گودال ها در سراسر عراق و افغانستان وجود داشت.

311311

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا