اخبار روز

حراج شگفت انگیز ایران خودرو برای مردم سه شنبه قیمت ویژه پژو پارس شهریور اعلام کرد

قرعه کشی محصولات ایران خودرو به نفع مشتریان از اردیبهشت ماه امسال شروع شد. پس از کش و قوس های فراوان سرانجام با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس و عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه، عرضه خودرو در بورس کالا در دولت سیزدهم به نتیجه مثبت رسید. بهمن که در این بازار عرضه می شوند. قرعه کشی ایران خودرو در دو دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام می شود. قرعه کشی ایران خودرو به زودی آغاز می شود. آخرین اخبار در مورد قرعه کشی جدید ایران خودرو در وب سایت ببینید

در هنگام فروش ایران خودرو فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها به عنوان اولویت طرح های عادی و جوانان تابستان 1402 به این شرکت اعلام شد و از طرف شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شد و یا در صورت کلیک بر روی اگر ارائه می کنید. نام خود را در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی www.esale.ikco.ir می توانید در این خبرنامه ثبت نام کنید.

متقاضیان می توانند از روز سه شنبه 21 بهمن ماه اقدام کنند شهریور ثبت نام کنید و ظرف 10 روز پرداخت را انجام دهید.

مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو از بیست و یکم شهریور 1402 شروع شد، بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه از خرید خود صرف نظر کردند و پرداخت را تکمیل نکردند. در این مدت برخلاف دوره های گذشته اکثر خودروسازان و مونتاژکاران حضور نداشتند و تنها نام دو شرکت مدیران موتور و کرمان موتور به چشم می خورد.

این طرح برای متقاضیانی است که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و خودرو تعیین نشده یا موعد تحویل خودرو در سال 1403 بوده است. بدین ترتیب تمامی این افراد می توانند با مراجعه به وب سایت این سامانه به آدرس Esalecar.ir و انتخاب یکی از محصولات ارائه شده در مرحله سوم، محصولی را که قبلا انتخاب کرده اند، تغییر دهند./اقتصاد 100

این خودروی محبوب را از روز دوشنبه با قیمت های جدید کارخانه خریداری کنید.

فروش فوری خودروهای لاماری از روز دوشنبه 6 شهریور 1402 از ساعت 10 صبح برای افراد منتخب در سامانه یکپارچه با قیمت جدید آغاز می شود.

بسیاری از متقاضیان به دلیل محدودیت ها قادر به خرید از طریق سیستم یکپارچه نیستند. قیمت های بازار برای بسیاری از آنها مقرون به صرفه نیست. در این شرایط فروش اقساطی می تواند راه حل باشد به شرطی که از حمایت نهادهای دولتی برای تداوم برخوردار باشد.

بسیاری از متقاضیان به دلیل محدودیت ها قادر به خرید از طریق سیستم یکپارچه نیستند. قیمت های بازار برای بسیاری از آنها مقرون به صرفه نیست. در این شرایط فروش اقساطی می تواند راه حل باشد به شرطی که از حمایت نهادهای دولتی برای تداوم برخوردار باشد.

تحریم مستقیم خودروسازی کشور و اضافه شدن مشکلات آن به ممنوعیت واردات، شرایط آشفته و ناخوشایندی را برای اقتصاد و صنعت خودروسازی کشور ایجاد کرد.

در اوایل سال ۱۳۹۶، دولت فقط برای جلوگیری از خروج ارز از کشور، واردات خودرو را ممنوع کرد.

سوگلی ایران خودرو می آید

در این مرحله بازار با حضور محصولات خودروسازان ایرانی و شرکای خارجی و همچنین ورود برندهای مختلف مسیر درستی را پیدا کرد.

از یک سو محصولات به روز کره ای، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی و چینی با برندهای مختلف در بازار حضور داشتند، از سوی دیگر تولیدکنندگان داخلی علاوه بر تولید محصولات قدیمی، با مشارکت های جدید سعی در تولید خودروهای جدیدتر داشتند.

با بسته شدن درهای ورودی کشور، به نظر می رسید که تولید متنوع داخلی می تواند تا حد زیادی پاسخگوی نیازهای داخلی باشد.

اما تحریم مستقیم همه برنامه ها را خراب کرد. اتفاقات متعاقب این دو عامل، بازار خودرو را متحول کرد و با هجوم سرمایه های کوچک و بزرگ همراه شد.

یکی از دلایل اصلی این صاعقه افزایش نرخ ارز و تثبیت قیمت هاست.

این عوامل تعادل بین عرضه و تقاضا را بر هم زد و قیمت ها سریعتر افزایش یافت. در فضای ایجاد شده، رانت حاصل از فاصله بین قیمت کارخانه و بازار برای بسیاری جذابیت خاصی ایجاد کرد.

خبر مهم برای مردم

این مشکل باعث ایجاد قرعه کشی و سایر روش های فروش شد و در نهایت به سیستم یکپارچه فروش ختم شد.

قانونگذار نیز برای جلوگیری از جابجایی شرایط محدودکننده ای را وضع کرده است. برای انجام بهتر کار، وزارت صمت کنترل فروش را در دست گرفت و شورای رقابت مسئول قیمت گذاری بود.

هر دو موسسه تا کنون از عملکرد خود راضی هستند.

محدودیت های اعمال شده شامل شرایط خرید است که شامل گروهی از افراد نمی شود. اما آنها به ماشین نیاز دارند.

دو راه برای رفع نیازهای آنها وجود دارد. از قیمت های بازار یا تقاضای مطمئن استفاده کنید. موضوعی که به هر حال برای هیچ یک از طرفین مناسب بوده و نیست.

در این شرایط شروع فروش اقساطی جک J4 خارج از سیستم توانست نظر علاقه مندان به این محصول را جلب کند.

در واقع، احیای این روش فروش و رضایت خریدار نشان می دهد که مشتریان در صورت وجود گزینه های دیگر، به سرعت تقاضای باز را به خرید تبدیل می کنند.

اگرچه فروش خارج از سامانه از نوزدهم ماه جاری آغاز شده است، اما شنیده می شود برخی نهادها می خواهند از درب مخالفان وارد شوند.

دلیل این امر مشخص نیست، اما نکته قابل توجه این است که این روش ممکن است برای بسیاری از افراد مناسب و قابل قبول باشد. زیرا از یک طرف نیاز به ماشین دارند و از طرف دیگر حق خرید سیستم را ندارند. برخی نیز خرید اقساطی را ترجیح می دهند.

در این شرایط استقبال مردم نشان می دهد که این روش برای آنها جذاب بوده است. زیرا می توانند محصولات ارائه شده را با قیمت مصوب ظرف 45 روز کاری تحویل دهند.

پذیرش این روش توسط آبی پوشان کرمانی پس از مدت ها اجرا می تواند پیامی ساده به بازار بدهد. این پیام ساده در صورت حمایت نهادهای دولتی از جمله وزارت ایمنی و شورای رقابت به گوش سایر خودروسازان خواهد رسید.

هنگامی که جنبه های مثبت این پیام اعلام می شود، مشتریان معمولاً قادر به خرید محصولات از برندهای دیگر از طریق روش های مختلف خرید هستند.

تداوم این روش سودمند که می تواند گره های زیادی را باز کند، تنها با حمایت نهادهای دولتی و تحلیل تاثیر آن میسر شد و در صورت نیاز به دلیل، استقبال مردم روشن تربان.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا