اخبار روز سینما

حذف عکس های فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از فیلم + عکس تبلیغاتی

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از سینما اعتماد، فیلم سینمایی «امپسند» به کارگردانی سهیل بیراگی از امروز 26 آبان ماه اکران سینماها شده است اما هیچ یک از بازیگران این فیلم دیده نمی شوند. تبلیغاتی دوستدار محیط زیست است و به نظر می رسد به این دلیل است که بازیگرانی مانند فاطمه معتمدآریا و باران کوثری که در این فیلم به همراه هوتن شکیبا بازی کرده اند، توقیف شده اند.

این در حالی است که مسئولان و مدیران نهاد سینمایی با نگاهی متفاوت به آثاری که بازیگران توقیف شده در آن حضور داشتند، معتقد بودند به دلیل شایعه تضییع حقوق بازیگران نباید به صاحبان فیلم آسیبی وارد شود، بلکه باید از آنها سلب شود. از فیلم. صاحبان فیلم هایی مانند «عام پشند» با استفاده از چهره بازیگران در برنامه های تبلیغاتی خود به وضوح می توانند به فیلم آسیب برسانند.

«امپسند» سومین ساخته سهیل بیراگی بعد از «مرد» و «عرق سرد» است. این فیلم در سال 1397 فیلمبرداری شد و در جشنواره سی و هشتم فجر به نمایش درآمد اما در این چهار سال امکان نمایش آن وجود نداشت.

بیراگی در «آمپسند» شخصیت اصلی فیلمش را یک زن دید. او زنی تنهاست که به دلیل باورهای غلط در شهر محل تولدش پذیرفته نمی شود و این بار اعتماد به نفس ندارد.

محبوب-و-تبلیغات-2

در این فیلم با نقش فاطمه معتمدآریا، زنی میانسال به نام «فهیمه» روبرو هستیم که سال هاست با همسرش زندگی می کند و تازه فهمیده است که به او خیانت می کند. او خانه را ترک می کند تا زندگی مستقلی برای خود ایجاد کند، اما با مشکلاتی مواجه می شود که راه او را مسدود می کند. اجاره نکردن خانه به یک زن مجرد، یافتن شغل یا جواز کسب، نداشتن کافه داری و غیره. در عین سادگی بیش از حد او شرایطی نابهنجار را برای او به وجود می آورد.

هوتن شکیبا یک سال پس از دریافت سیمرغ در فیلم «امپسند» در فیلم «شب ماه کامل» بازی کرد و این بار نقشی بسیار متفاوت از آنچه تا به حال دیده بودیم به عهده گرفت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا