اخبار روز

حداکثر شهریه مدارس خصوصی چقدر است؟


به گزارش مانیبان، مدیرعامل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه تشکل های مردمی وزارت آموزش و پرورش از ارتقای کیفی مدارس غیردولتی و توانمندسازی معلمان خبر داد و گفت: تنها بخشی کوچک است. از اعتباراتی که بانک مرکزی باید به مدارس غیردولتی اختصاص می داد پرداخت شده است.

احمد محمودزاده در برنامه خط مقدم شبکه خبر از وجود حدود 18 هزار مدرسه غیردولتی در سراسر کشور خبر داد و گفت: حدود 2 میلیون نفر در این مدارس تحصیل می کنند.

وی به همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها برای موضوع آموزشی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: در بحث آموزش دانش آموزان همه سازمان ها و سازمان ها باید به وزارت آموزش و پرورش کمک کنند و مدارس و مراکز غیردولتی نیز باید در توسعه مشارکت کنند از مدارس دولتی

مدیرعامل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه تشکل های مردمی با بیان اینکه در مدارس غیردولتی کیفیت مهمتر از کمیت است، ادامه داد: توانمندسازی معلمان یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار است که بخشی از دستور کار سازمان

محمودزاده با بیان اینکه برای اولین بار تمامی معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند، افزود: در جشنواره آفرینو که هفته گذشته برگزار شد، بیش از 6200 طرح در جشنواره خلاقیت مدارس غیردولتی شرکت کردند که 250 طرح انجام شد. به مرحله کشوری برود راهشان را پیدا کردند. از این تعداد 20 پروژه به مرحله نهایی و در روزهای 14 و 15 رسیدند مرداد در نمایشگاه افرینو از مدیران و معلمانی که طرح های آنها انتخاب شد تجلیل شد.

وی با اشاره به مدارس نمونه کشوری افزود: مدارس غیردولتی در این طرح سعی کرده اند به مدارس دولتی در مناطق محروم و حاشیه شهرها که از سطح کیفی پایین تری برخوردار هستند کمک کنند و امیدواریم بیشتر شود. پشتیبانی کنید. در این حوزه در سال های آینده

مدیرعامل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه تشکل های مردمی با بیان اینکه بین 35 تا 50 درصد بودجه مدارس غیردولتی باید توسط بانک مرکزی تامین شود، ادامه داد: مقدار کمی از این الف. برای این کار حدود 400 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است. یکی شهریه یکی از بزرگترین مشکلات مراکز غیردولتی است.

محمودزاده با بیان اینکه شهریه 75 درصد مدارس غیردولتی زیر 30 میلیون است و تنها چند مدرسه در دست بررسی هستند، تصریح کرد: بخشنامه شهریه مدارس غیردولتی در اردیبهشت ماه امسال به مدارس اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان اینکه هنوز شهریه تعداد کمی از مدارس مشخص نشده است، گفت: حداکثر شهریه مدارس 96 میلیون است و مدیران مدارس دوازدهم در صورت داشتن بودجه می توانند 96 میلیون به اضافه 15 درصد شهریه دریافت کنند. اضافی کلاس های درسی و کنکور.

مدیرعامل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه تشکل های مردمی با بیان اینکه در سال گذشته چندین مرکز آموزشی غیرمجاز پلمب شد، گفت: نظارت و بازرسی از مدارس و مراکز اصالت در حال انجام است و در صورت تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد. .


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا