اخبار روز سینما

حامد کمیلی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد. «سینما شهر قصه» به زودی اکران می شود

حامد کمیلی بازیگر فیلم «سینما شهر قصعه» با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از اکران این فیلم در برخی ایالت های آمریکا خبر داد و از اکران آن در سینماهای ایران در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پی ام آپ، «سینما داستان» عنوان فیلمی به کارگردانی علی اکبر حیدری و کیوان علیمحمدی است که برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم یک اثر نوستالژیک سینمای ایران است که هنوز اکران نشده است.

«سینما شهر قصه» به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نسبی سالن‌ها، اکران سال‌های 1999 و 1400 را از دست داد و پس از آن از ترافیک سنگین فیلم‌های آماده اکران عقب ماند. حالا بعد از چهار سال حامد کمیلی بازیگر نقش اول این فیلم با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از اکران این فیلم در آینده نزدیک خبر داد.

حامد کمیلی در نمایی از فیلم «سینما شهر قصه»

کمیلی نمایی از این فیلم را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و در توضیح خود نوشت: سینمای شهرقاصه در آینده ای نه چندان دور وارد سینماها می شود و سرانجام پس از مدت ها فیلم پر از احساس و شادی «سینما شهر قصه» خواهد بود. همزمان با نمایش آن در سینماهای ایالات متحده و کانادا در سینماهای برتر سراسر کشور نمایش داده شود.

فیلم سینما شهر یک داستان جوانی با بازی حامد کمیلی مجذوب سینما است. هوشنگ گلمکانی در توضیح این فیلم نوشته است: «سینمای شهر قصعه نگاهی نوستالژیک و طنز به تاریخ سینمای ایران دارد. سینمای بهشتی ایرانی با لحنی بسیار خاص که فانتزی را با واقعیت آمیخته است، فیلمی لذت بخش برای دوستداران سینمای ایران است. کل تاریخ سینمای ایران

حامد کمیلی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رویا میرعلمی و … به ایفای نقش پرداخته است. هحیدا تهرانی و زنده یاد جمشید مشایخی نیز در این فیلم حضور پرافتخار دارند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا