اخبار روز سینما

این عکس “حامد بهداد” را در هنگام شستن موهای “بهروز وثوقی” به هیچ وجه از دست ندید!/ عکس

به گزارش پی ام آپ، حامد بهداد با انتشار تصویر جالبی از خود و بهروز وثوقی در صفحه اینستاگرام خود، درباره حسرت همبازی شدن با وی و محرومیت سینمای ایران از حضور این بازیگر محبوب نوشته است.

حامد بهداد در ابتدای کپشن این پست نوشته: “تمام چیزهایی که ما را بی‌چاره کرد و دق داد، تقصیر کیمیایی و بهروز بود. حسرت بازی بهروز و فیلم‌های کیمیایی. این دو ستاره سینمای ایران را فتح کردند و قلب مردم آرزومند را لرزاندند. مسیر زندگی‌امان را به تغییر دادند و ما عاشقی به سینما شدیم. تمام چیزها جاودانه شد و این زمانی برای تماشاگران تجربه بی‌نظیری به ارمغان آورد. هیچ کس مانند آن دو نشد. مانند دهه‌های گذشته. ”

این عکس "حامد بهداد" را در هنگام شستن موهای "بهروز وثوقی" به هیچ وجه از دست ندید!/ عکس

در ادامه تجربه دیدار خود با بهروز وثوقی را تعریف می‌کند: “در اواخر بهار امسال، در شهر لس آنجلس بودم تا او را ملاقات کنم. وقتی به سلمونی رسیدم، دیدم که خودش در حال آب کشیدن موهای اسطوره‌ای‌اش است. به او گفتم که موها را بزند کنار تا ما هم به نوبه‌ی خود به آن برسیم. این جمله با خنده پاسخ دادیم. من بلند فریاد زدم: “آهای ماساژ موی سر سلطانان!” او با لبخند پاسخ داد. سپس از او پرسیدم که چه چیزهایی را توی این چهل سال تجربه کرده است. به شوخی جواب داد: “هی هی.” در حالی که همسرش با لبخند به او نگاه می‌کرد، من توانستم احساس کنم که در پشت این آه، یک داستان عمیق وجود دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا