اخبار روز

معاون بسیج :حاج قاسم توصیه کرد اگر فردی به اندازه یک نخ قرقره به نظام متصل است، با یک ریسمان او را نگه دارید!/جزئیات

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: آستانه تحمل را بالا بردن از نظامات فکری حاج قاسم بود و همواره میگفت اگر فردی به اندازه یک نخ قرقره به نظام وصل است با یک ریسمان او را نگه دارید.

معاون هماهنگ کننده بسیج مصطفین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این اتفاقات مرهون کار بزرگ سردار سپهبد سلیمانی ماست که در نابودی کامل رژیم داعش بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اولین همایش بین المللی رسانه ای در تهران با موضوع ائتلاف رسانه ای علیه تروریسم و ​​داعش از غزه تا کرمان گفت: این اتفاقات مرهون کار بزرگ سردار شهید سلیمانی است که نابودی کامل رژیم داعش بود.

وی افزود: کار بزرگی بود و تاثیر این کار بزرگ نه تنها برای جبهه مقاومت بلکه برای امنیت اروپا بود.

سردار معروفی تصریح کرد: اگر این اقدام بزرگ انجام نمی شد امروز ناامنی در کشورهای اروپایی حاکم بود و این خدمتی به بشریت بود.

وی افزود: شهید سلیمانی ضرب المثلی داشت: اگر می خواهی عاقبت به خیر شوی به بزرگان دین بپیوند.

سردار معروفی بیان کرد: ویژگی های یاران امامان معصوم در محضر حاج قاسم نهادینه شد.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین تشریح کرد: بحث بالا بردن آستانه تحمل نسبت به نظام های فکری حاج قاسم بود و همیشه می گفت هرکسی که به اندازه یک نخ قرقره به نظام متصل است باید با ریسمان نگه داشته شود.

سردار معروفی تاکید کرد: چرا در غزه رسانه ها را زدند؟ زیرا رسانه های غزه توانستند تمام وجدان های خفته جهان را بیدار کنند و فلسطین را از فراموشی نجات دهند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا